Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

c.v. Eck

Goed personeel, en n prima product

deskundige leiding

nee

Koop voliere

Goede service en kwaliteit. Meedenken met mogelijkheden.

spooren

Gewoon simpel naar ook keurig werk en personeel

Snelle offerte en levering

Geen bijzonderheden

H. vd Zanden

Correct en netjes

Nanette

Helemaal top, inmiddels 3 prachtige voliers binnen en komende zomer een prachtige volière buiten

Zeer goede prijs kwaliteits verhouding

Martijn

Klantvriendelijk, goede kwaliteit

Echt meegedacht met mijn situatie en behoefte

Koppen

Geen enkele klacht razendsnel gewerkt prima kwaliteit

Deze keer zelfs medewerkers die meer verstand hebben van mijn soort vogels dan ik zelf.

Wel over de vraag om te oordelen over nazorg. Werkzaamheden hebben twee dagen geleden plaatsgevonden

Goed advies, flexibel, nette afwerking, snelle levering

Zie bovenstaande

joost de kant

Bij deze kan ik een ieder uw bedrijf aan raden, voor het plaatsen van volierens, hokken en kooien voor huisdieren , ezv ezv,
Mijn ervaring met uw bedrijf is super, om een indruk van uw...
Mijn ervaring met uw bedrijf is super, om een indruk van uw bedrijf te krijgen ,raad ik een ieder aan om eerst een kijkje te nemen in u opstelling in u bedrijf, dit heeft mijn heel veel geholpen om een goede indruk en keuzen te kunnen maken van mijn aan koop, kortom super tip top voor elkaar, ps ik raad wel een ieder aan ,als men van ver moet komen , om er een dagje van te maken, zo is er een straat verder een groote camping-caravan hal cq winkel, en het shoppen in Eindhoven is ook een aanrader [gezellige stad] het bedrijf eurokooi ligt in Best

5 sterren voor elke beoordeling zegt mij genoeg.