Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Mark Bosch

Volière is goed en vakkundig geplaatst.

Zeer goede monteurs welke staan voor kwaliteit. Gaan pas naar huis als alles perfect in orde is.

Geen verbeterpunten.

J. Baaij

Uitstekend. Nu voor de tweede keer zaken gedaan met deze firma en ben meer dan tevreden!

Snelle levering met oog voor specifieke wensen van de klant.

Marian

Heel goed.
Kan er altijd terecht met vragen.

A.j.m Heezemans

We zijn op een zaterdag gaan kijken en het beviel ons meteen goede informatie en uitleg we zijn daar mee naar huis gegaan .om alles nog te bekijken voor kleur en afmeting daarna terug gegaan voor... We zijn op een zaterdag gaan kijken en het beviel ons meteen goede informatie en uitleg we zijn daar mee naar huis gegaan .om alles nog te bekijken voor kleur en afmeting daarna terug gegaan voor alles aftespreken en offerte te laten maken .de afspraken zijn goed na gekomen alles netjes op tijd geleverd .bij problemen kon ik altijd bellen of langskomen werd gezegd maar het allemaal goed gelukt. Bedankt voor alles!!! Toon.

Alles op goed en netjes afgeleverd.

A. de Loos

Goed advies en duidelijk prijs/kwaliteit.

Bert van Geldere

We hebben bij Eurokooi een huisvolière besteld aan de hand van de door ons gewenste maten en voorkeuren.
Onze ervaring met dit bedrijf was uitstekend.

We zijn goed geadviseerd en...
Onze ervaring met dit bedrijf was uitstekend.

We zijn goed geadviseerd en het product is van prima kwaliteit.
Het opbouwen bij ons thuis verliep soepel en snel.

Prima communicatie en advies en levering van een uitstekend product.

Toon Heezemans

Ik was op zoek naar een volière en kwam via internet uit bij eurokooi . We hebben daar even rond gekeken en waren zo klaar met uitzoeken en onze wensen keurig en netjes geholpen de aflevering is... Ik was op zoek naar een volière en kwam via internet uit bij eurokooi . We hebben daar even rond gekeken en waren zo klaar met uitzoeken en onze wensen keurig en netjes geholpen de aflevering is ook netjes en op tijd van de afspraak geleverd.

De kwaliteit ziet er goed uit. Goede uitleg ( kan bellen of langskomen als iets niet duidelijk is

Hans kwinten

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Frank Verhoof

Erg goed!

Snelle opvolging van aanvraag naar offerte. Prijs, kwaliteit en service is perfect!

Zou ik zo niet kunnen noemen.

Sassen

Goede ondersteuning bij het maken van de plannen.
Zeer netjes uitgevoerd werk.
Goede nazorg.

Bedrijf met kennis van zaken (vogels in dit geval).

Ik snap niet dat het bedrijf geen aanbetaling vraagt na acceptatie van de offerte.