Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Irma Beijen

Goed bedrijf, met verstand van zaken.

Snel en secuur

B.H Zeegers

Zeer goed

luisterd goed na de klant

Pal

Goed meegedacht met mijn eigen ontwerp en wensen. Vanuit hun jarenlange ervaring de juiste tips gekregen en aanpassingen gemaakt. Alles op maat geleverd en in no-time door hen opgebouwd. Wat een... Goed meegedacht met mijn eigen ontwerp en wensen. Vanuit hun jarenlange ervaring de juiste tips gekregen en aanpassingen gemaakt. Alles op maat geleverd en in no-time door hen opgebouwd. Wat een prachtige volière en kwaliteit!

Meedenken en kwaliteit

MJ

Duurzaam

Alhoewel de maat van de ren door het bedrijf was opgenomen, klopte de maat niet en moest de ren ter plekke worden aangepast.

Corine van Mourik

Kattenren besteld en laten inmeten en plaatsen. Onze katten en wij zijn er superblij mee! Communicatie verliep goed en vlot. De ren is precies zo geworden als we wilden en werkelijk van... Kattenren besteld en laten inmeten en plaatsen. Onze katten en wij zijn er superblij mee! Communicatie verliep goed en vlot. De ren is precies zo geworden als we wilden en werkelijk van topkwaliteit. 'Nazorg' is wel aangeboden, maar kan tot nu toe niets bedenken waarom we dit nodig zouden hebben. Al met al een super tevreden klant!

Goede communicatie, kwaliteit kattenren uitstekend, service top!

Sorry, ik heb geen verbeterpunten. Ga zo door

patrick priem

Goede ervaring

goed materiel hoge kwaliteit

Jacques Kalle

Mooi ambachtelijk bedrijf.

Komt betrouwbaar over. Degelijke producten, goed advies en deskundige installateurs.

Na montage heb ik zelf de toch wel grote naden in het binnenhok dichtgekit.

Sander Bal

Goede kwaliteit, snelle levering, prijs is netjes.

Goede kwaliteit, ziet er ook erg netjes er uit en de prijs is ook heel netjes.

Geen verbeterpunten

Sandy Munter

Mooie kooi en prima kwaliteit. Alleen jammer dat de deurtjes aan de zijkant zo laag zitten. Ik had aangegeven dat ik via die deurtjes groente bovenin wilde hangen. Nu kan ik er nog bijna niet bij.... Mooie kooi en prima kwaliteit. Alleen jammer dat de deurtjes aan de zijkant zo laag zitten. Ik had aangegeven dat ik via die deurtjes groente bovenin wilde hangen. Nu kan ik er nog bijna niet bij. En de kooi is 4 cm hoger dan ik had gevraagd en dan dat er op de offerte staat. Hierdoor kan hij niet tegen een bepaalde muur staan. Jammer!

Goede kwaliteit en prachtige kooi om te zien.

Extra letten op hoogte en afmetingen.

Sandy Munter

Mooie volière en van goede kwaliteit. Echter is het wel ontzettend jammer dat de kleine deurtjes aan de zijkant te laag zitten. Ik had aangegeven dat ik via die deurtjes groente en fruit aan de... Mooie volière en van goede kwaliteit. Echter is het wel ontzettend jammer dat de kleine deurtjes aan de zijkant te laag zitten. Ik had aangegeven dat ik via die deurtjes groente en fruit aan de bovenkant wilde hangen, maar hier kan ik nu moeilijk bij. Ook is het jammer dat de hoogte een paar centimeter hoger is dan dat ik had aangegeven en zoals het ook op de offerte stond. Hierdoor past de kooi niet goed tegen een bepaalde muur.

Mooie kwaliteit!

Maten en afmetingen.