Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Niek janssen

Heel erg goed geholpen bij mijn harttransplantatie hier bij Esteworld.
Voor iedereen die twijfelt over een harttransplantatie zoek gerust contact met de vakkundige mensen van Esteworld. Heel erg goed geholpen bij mijn harttransplantatie hier bij Esteworld.
Ik ben tevreden nu hopen op een goed resultaat.

Zoran Verweij

Ik ben 3-12-2021 verholpen van mijn inhammen. Alles is super goed verlopen en perfect geregeld, klasse !
Ik raad het daarom ook iedereen die nog twijfels heeft zeker aan !

Schilder

Zeer tevreden, intakegesprek heel goed gegaan , informatie begeleiding en behandeling super gegaan , mensen heel vriendelijke en voelde me echt op me gemak bij esteworld en natuurlijk heel... Zeer tevreden, intakegesprek heel goed gegaan , informatie begeleiding en behandeling super gegaan , mensen heel vriendelijke en voelde me echt op me gemak bij esteworld en natuurlijk heel tevredenen met het resultaat

Dion

24-11-2021 een haartransplantatie bij Esteworld gehad. Alles is goed verlopen. Ook is alles top geregeld qua hotel, transfers, de behandeling en de nazorg. Ik raad het iedereen aan!

Jonathan

19-11-2021 een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld. Ik kan het iedereen aanraden, want het is echt allemaal top geregeld!!!

Esteworld haartransplantatie

Een hele goede service gekregen en een goede ervaring gehad.

E.P. Blom

Anderhalve week geleden in Istanbul geweest voor haartransplantatie bij Esteworld: van begin tot eind super geregeld!! Fantastische begeleiding voor, tijdens en na de behandeling, iedereen was... Anderhalve week geleden in Istanbul geweest voor haartransplantatie bij Esteworld: van begin tot eind super geregeld!! Fantastische begeleiding voor, tijdens en na de behandeling, iedereen was superaardig en behulpzaam en kwamen op mij zeer professioneel over. Ook nu gedurende de nazorg krijg je duidelijke instructies en dat is erg prettig. Voor iedereen die nog twijfelt: doen! Je krijgt er beslist geen spijt van.

R van Burken

Top bedrijf uitstekende service en begeleiding

Jordy Vos

Zeer fijne ervaring en nu een volle haarbos!