Ergo2Go

Ergonomische informatie op onze site

TTzO

Prima service, snelle beantwoording van de telefoon en kundig

HvB

Duidelijk, vlot en betrouwbaar. Simpelweg een goede ervaring dus.

SDD

Super en klantvriendelijk

huib

Zeer tevreden met de snelle afhandeling. jammer dat bezorgdienst aankoop voor 18 uur aanbood. moeilijk als je moet werken. uiteindelijk bij afhaalpunt opgehaald.
groeten

Micha

Vriendelijk personeel. Showroom in Rotterdam.

Peter

Duidelijk site en heldere communicatie bij mijn specifieke vragen. Zowel per email als later per telefoon. Bezorging via GLS ging naar wens en was op tijd. We komen graag terug bij Ergo2Go als we... Duidelijk site en heldere communicatie bij mijn specifieke vragen. Zowel per email als later per telefoon. Bezorging via GLS ging naar wens en was op tijd. We komen graag terug bij Ergo2Go als we weer vragen en spullen nodig hebben.

David Trebon

Snelle levering, zelfs met de sinterklaas en black friday drukte.

Maya Kali

Het geleverde product voldoet aan de gestelde eisen. Gevraagde maten en ergonomie correct gecommuniceerd.

Ton Savenije van Dit (Design in technology)

Het bedrijf is een mooi initiatief. Goed erchonomisch werken is een must voor mijn bedrijf. Maar onze bestelling van 6 muizen werd verkeerd geleverd we kregen een compleet andere bestelling. Ze... Het bedrijf is een mooi initiatief. Goed erchonomisch werken is een must voor mijn bedrijf. Maar onze bestelling van 6 muizen werd verkeerd geleverd we kregen een compleet andere bestelling. Ze proberen het op te lossen maar de bezorg/ophaaldienst van het verkeerde pakket belde niet dat hij voor de deur stond. We wachten nu al een week op de bestelling, Helaas is hun fout nu ons probleem geworden. En dat is echt onnodig.

Reactie Ergo2Go:

Zonder werkende deurbel is het afleveren lastig...

autoglasgereedschap.nl

Prima site en snelle levering. Geheel volgens verwachting