Ergo2Go

Ergonomische informatie op onze site

Peter

Eerste levring van ergonomisch toetsenbord was een linkshandige muis. Dit is heel netjes snel hersteld na telefonisch contact.

Leo

Niet nodig.
Als het niet bevalt dan bestel ik nooit meer bij jullie.
Voorlopig hebben jullie als pluspunt dat je snel levert en met GLS werkt i.p.v. PostNL.
Want daar heb ik...
Niet nodig.
Als het niet bevalt dan bestel ik nooit meer bij jullie.
Want daar heb ik mijn zakken van vol.

M van Leeuwen

Levering is te traag. Nu tweemaal besteld maar ook de tweede keer wordt er te laat geleverd.

Reactie Ergo2Go:

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de snelheid van leveren niet naar wens is geweest. Wij zien dat u uw order om 0:33 uur op 6/6 geplaatst heeft en deze is de volgende middag 7/6 door ons meegegeven aan de vervoerder. Vanwege Pinksteren is de levering op dinsdag 11/6 bij u aangeboden, in plaats van de gebruikelijke levertijd van 1 werkdag.
Wij betreuren het dat u andere verwachtingen heeft bij onze dienstverlening. Hopelijk krijgen wij in de toekomst de kans om deze ervaring te verbeteren.
Mocht u na bovenstaande uitleg van mening veranderen, dan stellen wij het zeer op prijs als u dat ook via uw review kenbaar maakt.
Nogmaals bedankt en fijne dag gewenst!

5402W

Prima ervaring. Ook als het even misgaat is er een prima service en snelle correctie.

U-clinic

Supersnelle levering, erg goed product!!!!

Jan

Vlotte en soepele afwikkeling, vergissing van klant direct gecorrigeerd.

Buyse Johan

Snelle levering, geen enkel probleem en het product (laptopstandard) is zeer goed ook ergonomisch.

Feedback

Ik ben zeer goed geholpen aan de telefoon. Binnen een paar minuten had ik de juiste muis te pakken en hebben we deze besteld. De muis bevalt goed. Hopelijk kom ik zo van m'n tenniselleboog af.

Pjotr

Heb een Penclic kb3 toetsenbord besteld een kwartier voor 17 uur. Daardoor niet de volgende dag geleverd maar een dag later. Prima, heb ik geen probleem mee. Toetsenbord bevalt uitstekend.