Ergo2Go

Ergonomische informatie op onze site

CenterCo

Uitstekend, blij met de inrichting van mijn thuiswerkplek

A. Groenendijk

Onze RollerMousePro3 ging na een half jaar stuk. Teruggestuurd waarna probleem door Ergo2Go keurig en snel is opgelost. Helemaal tevreden!

vrouw34

Professionele levering na kundig telefonisch advies.

Claudi

Zeer behulpzaam om het goed product te krijgen
Positief. Ondanks dat ik het product heb teruggestuurd, hebt ik hele goed ervaringen met de klantenservice

Laura

Super en heel vriendelijk met een.leuk kaartje erbij ! Voorbeeld voor veel andere shops !!

Dennis Verweij

Goed advies op basis van klachten. Klachten waren snel weg. Optische ergonomische muis ging helaas na aantal maanden kapot. Is zonder al te veel gedoe vervangen.

Appie Alphatron

Goede, snelle en persoonlijke service.

Inge

Mijn eerste ervaring met Ergo2Go is prima. Een minicute muis gekocht. Ik gebruik hem nu enkele weken en het is echt een verademing ten opzichte van de traditionele muizen.
En supersnel...
En supersnel geleverd! (Dag na bestelling).

J v M

Voorheen erg veel last van mijn pols gehad. Ongeveer een jaar geleden een ergonomische muis besteld, dit hielp meteen en sindsdien geen last meer gehad. Na een klein jaar werkte de rechter muisknop... Voorheen erg veel last van mijn pols gehad. Ongeveer een jaar geleden een ergonomische muis besteld, dit hielp meteen en sindsdien geen last meer gehad. Na een klein jaar werkte de rechter muisknop niet meer correct, waardoor de muis eigenlijk niet meer goed te gebruiken was in Excel en tekenprogramma's. Na kort mailcontact met de klantenservice werk nog diezelfde week, geheel kostenloos, een nieuw exemplaar toegestuurd.

Super service!!!