Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Goede afstemming, gedegen aanpak en mooie resultaten

Kenneth Sam-Sin SimpleComply BV

Zeer professionele begeleiding en blij met het meedenkend vermogen van Ennimate. Ze hebben ons uit de brand geholpen met een spoedklus - de reacties die wij ontvingen over de animatie was zeer... Zeer professionele begeleiding en blij met het meedenkend vermogen van Ennimate. Ze hebben ons uit de brand geholpen met een spoedklus - de reacties die wij ontvingen over de animatie was zeer lovend en waardevol.

Snel, creatief en fijn samenwerken

Stefan Verstappen IBOR Advies

Goede ervaring met dit bedrijf, snelle reactie en houden ook snelheid in de opdracht. Doordat plaatjes vaak meer zeggen dan de uitgeschreven tekst veranderd er later nog wel eens wat aan de tekst,... Goede ervaring met dit bedrijf, snelle reactie en houden ook snelheid in de opdracht. Doordat plaatjes vaak meer zeggen dan de uitgeschreven tekst veranderd er later nog wel eens wat aan de tekst, dit wordt fijn opgepakt. Voldoende mogelijkheden om wensen aan te passen aan hetgeen een bedrijf wilt in een animatie.

Nibud

Snel, goed, vriendelijk

Prettig en prima

Fixers

Goede ervaring met Ennimate. Zeer duidelijke communicatie en oplevering volgens afspraak.

JDS bedrijfsautomatisering bv

Ennimate hanteert een fijne werkwijze, waardoor de samenwerking vlekkeloos verloopt. Er zijn genoeg feedback momenten voordat de definitieve video klaar is. De feedback wordt netjes verwerkt en de... Ennimate hanteert een fijne werkwijze, waardoor de samenwerking vlekkeloos verloopt. Er zijn genoeg feedback momenten voordat de definitieve video klaar is. De feedback wordt netjes verwerkt en de vervolgstappen zijn duidelijk en gemakkelijk te doorlopen.