956 Reviews

Robbie Severien

9/10

Goede ervaring, werkt prettig en eenvoudig

Koninklijke Kentalis

9/10

Op een heldere manier aan een groot (intern) publiek een boodschap verkondigen? Dan ben je met een animatievideo van Ennimate aan het juiste adres. Onze bhv video met ondertiteling en doventolk is... Op een heldere manier aan een groot (intern) publiek een boodschap verkondigen? Dan ben je met een animatievideo van Ennimate aan het juiste adres. Onze bhv video met ondertiteling en doventolk is enorm goed ontvangen!

ToJoy - Loyaliteitsprogramma

7/10

Goed! We hebben een duidelijke uitleg animatie ontvangen!

Mental Colours Care Group BV

10/10

Prettige samenwerking om uiteindelijk samen tot een optimaal resultaat te komen. Zij weten onze doelstelling op een verrassende wijze om te zetten in een pakkende animatie.

9/10

Goede afstemming, gedegen aanpak en mooie resultaten

Kenneth Sam-Sin SimpleComply BV

8/10

Zeer professionele begeleiding en blij met het meedenkend vermogen van Ennimate. Ze hebben ons uit de brand geholpen met een spoedklus - de reacties die wij ontvingen over de animatie was zeer... Zeer professionele begeleiding en blij met het meedenkend vermogen van Ennimate. Ze hebben ons uit de brand geholpen met een spoedklus - de reacties die wij ontvingen over de animatie was zeer lovend en waardevol.

10/10

Snel, creatief en fijn samenwerken

Stefan Verstappen IBOR Advies

9/10

Goede ervaring met dit bedrijf, snelle reactie en houden ook snelheid in de opdracht. Doordat plaatjes vaak meer zeggen dan de uitgeschreven tekst veranderd er later nog wel eens wat aan de tekst,... Goede ervaring met dit bedrijf, snelle reactie en houden ook snelheid in de opdracht. Doordat plaatjes vaak meer zeggen dan de uitgeschreven tekst veranderd er later nog wel eens wat aan de tekst, dit wordt fijn opgepakt. Voldoende mogelijkheden om wensen aan te passen aan hetgeen een bedrijf wilt in een animatie.

Nibud

10/10

Snel, goed, vriendelijk