Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Laatste monteur viel positief op

vele

Kennis en vriendelijkheid

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Vakmanschap

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De monteur was keurig op tijd.

De bereikbaarheid is matig.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Beter nakomen van afspraken. Ik heb meerdere mails verstuurd over mijn mechanische ventilatie-unit en nooit antwoord gehad. Nu met de monteur opnieuw gesproken en bevestigd gekregen dat er teveel... Beter nakomen van afspraken. Ik heb meerdere mails verstuurd over mijn mechanische ventilatie-unit en nooit antwoord gehad. Nu met de monteur opnieuw gesproken en bevestigd gekregen dat er teveel lawaai is. ik zou teruggebeld worden over de prijs van een nieuwe motor, maar na 2 weken nog niets gehoord.

Zeer slecte service

Niet aanbevelen. Na werktijd en in het weekeind is Energiewacht West slecht of niet bereikbaar, ik heb daarom ook mijn contract gestopt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Zorgen dat u bereikbaar bent al er een storing te melden is.

??

Wij wachten nu al enige tijd op uw offerte n.a.v. het onderhoud.

afspraken nakomen

Lievestro

Bijzonder correcte monteur die alles heel duidelijk toelichtte

Vriendelijkheid en deskundigheid

vriendelijke service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

meer monteurs beschikbaar voor sneller service bij storingdmelding

J.Koudstaal

Prtettig contact

prima

zo doorgaan

Werknemer nam de tijd, werkte grondig en we kregen voldoende informatie

Was heel kundige en vriendelijke werknemer

Rustige monteur

Duidelijke afspraak en wordt nagekomen