Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Vriendelijkheid monteurs

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

In 3 maanden tijd 5 keer problemen gehad waardoor 1 maal een week zonder verwarming en warm water en 1 maal 3 dagen zonder verwarming en warm water zat. Monteurs steeds weer terug moeten komen... In 3 maanden tijd 5 keer problemen gehad waardoor 1 maal een week zonder verwarming en warm water en 1 maal 3 dagen zonder verwarming en warm water zat. Monteurs steeds weer terug moeten komen waardoor ik dagen thuis moest zijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Zorgen dat monteurs de juiste spullen bij zich hebben

Planner op kantoor

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Beter aangeven dat onderhoud nodig was

Zeer vriendelijk en netjes

Keurige, vriendelijke man, gaf tips ivm evt vervanging ketel voor warmtepomp

Kennis kunde

Werd goed naar de ketel ed gekeken, vriendelijke monteur (s , stagiaire).

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Ons contract houdt in dat er om de 2 jaar onderhoud gepleegd wordt. Maar die termijn was al vele maanden verstreken. Zelf maar gebeld toen de cv steeds in Fill ging

We krijgen wel altijd dezelfde persoon, dat is wel fijn.

Het fijne van een contract is dat er wordt gebeld 1x in het jaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Helaas wordt dit niet ( meer) gedaan en betalen we wel voor jaarlijks, maar was het nu 2 jaar... Het fijne van een contract is dat er wordt gebeld 1x in het jaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Helaas wordt dit niet ( meer) gedaan en betalen we wel voor jaarlijks, maar was het nu 2 jaar geleden, omdat je er zelf aan moet denken.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Klant zelf benaderen voor afspraak.

R Rond

Weet ik eigenlijk niet

ik was de eerste in de ochtend de stofzuiger was vol dus vroeg hij een doekje wel vreemd bij de eerste klant in de ochtend de service gaat achteruit

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

de service kan beter bij de oude ketel laatste onderhouds beurt twee minuten was twee jaar geleden groot onderhoud gepleegd zij de monteur de volgende keer pik ik dit niet meer

Pim

Het vakmanschap en de manier van met klanten omgaan van deze servicemonteur , erg goed prettig om mee te maken.

Wel, prima monteur op bezoek gehad deed zijn werk met plezier, goede uitleg gehad wij dus erg tevreden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Niet vlak voor een afspraak cancelen heeft mij een vrije middag gekost, deze krijg ik niet voor niks!!!

Professionaliteit

goede service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Altijd prima advies van de monteurs

Service is goed en komen hun afspraak altijd na.

J.M.vanruive

Het gelijk gaan handelen en mooi op tijd

Goede service

Gaat zo door