Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.8/10
Nakomen van afspraken
7.6/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Mevr. G. Kol

Snel en vakkundig gewerkt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Alles keurig geïnstalleerd en uitgelegd waar nodig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Nog geen factuur gezien .....

Thomas Huelswitt

On time, good teamwork, fast installation, system works very well

deduction down from 10 to 5 points
a) handover / explanation how the unit works and user interaction with the system was more or less no existent, other than here is the manual!
b) the...
deduction down from 10 to 5 points
b) the system is pretty noisy, not the unit outside on the roof but the CV and Warmepump unit inside the house.
c) no App available to link to the unit for control, monitoring, consumption data etc. Your competitor QUATT is far better in regards of this.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

improved communication prior installation, much improved handover procedure, App availability ( control, monitoring, consumption )

Ed van Lopik

Er is tussentijds een service monteur geweest voor het aan de praat krijgen van de vloerverwarming. Dit vanwege een melding buiten kantooruren (uw externe storingsdienst) en de empathie van de... Er is tussentijds een service monteur geweest voor het aan de praat krijgen van de vloerverwarming. Dit vanwege een melding buiten kantooruren (uw externe storingsdienst) en de empathie van de medewerker na het inzien van mijn dossier of voorgeschiedenis. Deze monteur heeft ons goed geholpen en vond de gehele situatie van leveren, onjuist installeren etc etc erg bijzonder en vreemd. Hij heeft ook foto's gemaakt en gevoegd aan het dossier. Maar ook dat leidt er niet toe dat er contact wordt opgenomen.

De meest slechte service die ik ooit van een bedrijf heb ervaren. Op 29 november is bij een CV ketel geïnstalleerd. Aansluiting niet correct. Bewust. Hier zou contact over opgenomen worden.... De meest slechte service die ik ooit van een bedrijf heb ervaren. Op 29 november is bij een CV ketel geïnstalleerd. Aansluiting niet correct. Bewust. Hier zou contact over opgenomen worden. Vloerverwarming werkte niet meer. CV en verwarming niet afgeteld na installatie. Afvoer op dak niet gemaakt. E twist zelf moete installeren en uitzoeken. En het is nu 20 december. Na herhaaldelijk aanmanen (en diverse keren contact met de verkoper) is er nog steeds geen contact opgenomen met mij. Werkelijk absurd waarvoor geen excuus geldt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Je service verbeteren, afspraken nakomen, en werken met adequaat personeel (ook al zijn het zzp'ers). Minimaal contact opnemen met een klant wanneer daar om gevraagd wordt. Mijn ervaring is dat ik... Je service verbeteren, afspraken nakomen, en werken met adequaat personeel (ook al zijn het zzp'ers). Minimaal contact opnemen met een klant wanneer daar om gevraagd wordt. Mijn ervaring is dat ik te maken heb met een naar bedrijf waarbij ik spijt heb om juist met hen in zee te zijn gegaan.

Het werk is gedaan volgens de plan in een dag. Een pijp was daarbij, in plus van het werk, vervangen.

Ik heb inderdaad punten.
1. Het 'portje' valt. Ondanks het proberen kon ik het niet goed zetten. Hoe kan het terug?
2. Helaas leekt de kraan van mijn gootsteen sinds Adrian heeft het...
Ik heb inderdaad punten.
2. Helaas leekt de kraan van mijn gootsteen sinds Adrian heeft het gebruikt. Ik heb het toen gezegt aan hem. Ik deed het weer dicht, ik dacht dat het werkte maar het is niet het geval. Druppels vallen constant ; het is verspilling en het geluid is ook lastig. Wat is mogelijk te doen van jullie om deze weer in functie te hebben?
3. Het soort bakje is groot en pijpen beëindigen in de lucht. Wat moet ik verwachten daarin? Zijn er andere opties om deze dicht te hebben of een kleinere kopje?
4. Er zijn gaten, mogen deze dicht ? Indien wel, hoe kunnen ze dicht zijn, zo dat het netjes uit zit?
5. De 2 gaten voor stop contact zijn nu in gebruik met de nieuwe cv ketel. Ik gebruikte 1 iedere dag - ik werk in deze kamer, kan een -soms, vrij zijn?
6. Er is drukte van een pijp op een andere pijp in aluminium. Was zijn de consequencies daarvan? Wat zijn deze pijpen voor nodig? Hoe kan het losser, zonder aanraken, zo als het, met de vorige cv ketel, was?

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Laten de klant zien. Vragen of de klant vragen heeft. Langzaam uitleg geven.

Pellen

Vriendelijke mensen

Snel geleverd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Had een lekkage bij een af dop plug kwam behoorlijk water uit . Zelf maar op gelost.

Oude school vriend John vd Hoek

Snelle levering, behulpzaam

Uitleg over de Thermostaat

Ellen van der Hoek

De snelheid van installatie

Vriendelijk en kundig personeel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De installatie verliep een stuk vlotter dan was gesuggereerd. Er was gezegd dat de plaatsing van de ketel 5-6 uur zou duren, maar binnen twee uur was de klus geklaard (alleen bleek de oude... De installatie verliep een stuk vlotter dan was gesuggereerd. Er was gezegd dat de plaatsing van de ketel 5-6 uur zou duren, maar binnen twee uur was de klus geklaard (alleen bleek de oude thermostaat niet met de nieuwe ketel te werken).

Snelle en deskundige installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Vooraf had ik contact met Alex Principaal, die mij verzekerde dat ik het trapgat moest afsluiten met een 28mm dikke houten plaat. De aanschaf van de plaat kostte mij meer dan 50 euro, ik moest hem... Vooraf had ik contact met Alex Principaal, die mij verzekerde dat ik het trapgat moest afsluiten met een 28mm dikke houten plaat. De aanschaf van de plaat kostte mij meer dan 50 euro, ik moest hem nog op maat zagen en verstevigen (na hierover meerdere malen met Alex gemaild te hebben). Toen de monteurs kwamen bleek dat zij veel beter zonder die plaat de ketel konden installeren. Ik heb dus overbodige kosten moeten maken en zou de 54€ graag gerestitueerd krijgen.

Smit

Nette aardige mensen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Langer bij de klant wachten of de cv echt goed werkt. Bij oude mensen ook de thermostaat duidelijk uitleggen.

J

Nul

Wordt dingen belooft maar niet nagekomen

Betere afspraak
Helder omtrent kortingen