Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Ed van Lopik

Er is tussentijds een service monteur geweest voor het aan de praat krijgen van de vloerverwarming. Dit vanwege een melding buiten kantooruren (uw externe storingsdienst) en de empathie van de medewerker na het inzien van mijn dossier of voorgeschiedenis. Deze monteur heeft ons goed geholpen en vond de gehele situatie van leveren, onjuist installeren etc etc erg bijzonder en vreemd. Hij heeft ook foto's gemaakt en gevoegd aan het dossier. Maar ook dat leidt er niet toe dat er contact wordt opgenomen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

De meest slechte service die ik ooit van een bedrijf heb ervaren. Op 29 november is bij een CV ketel geïnstalleerd. Aansluiting niet correct. Bewust. Hier zou contact over opgenomen worden. Vloerverwarming werkte niet meer. CV en verwarming niet afgeteld na installatie. Afvoer op dak niet gemaakt. E twist zelf moete installeren en uitzoeken. En het is nu 20 december. Na herhaaldelijk aanmanen (en diverse keren contact met de verkoper) is er nog steeds geen contact opgenomen met mij. Werkelijk absurd waarvoor geen excuus geldt.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Je service verbeteren, afspraken nakomen, en werken met adequaat personeel (ook al zijn het zzp'ers). Minimaal contact opnemen met een klant wanneer daar om gevraagd wordt. Mijn ervaring is dat ik te maken heb met een naar bedrijf waarbij ik spijt heb om juist met hen in zee te zijn gegaan.

Score voor Energiewacht West Nederland CV-ketels: 0.5/5