Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.8/10
Nakomen van afspraken
7.6/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Het nakomen van de afspraak

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Waardeloze service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Verbeter de kwaliteit van de service en van de monteurs

Zijlmans

Aardige monteurx

Nou buiten dat er monteur geweest is dak bekeken en er koop overeenkomst gemaakt is.niets meer ge ho oort van jullie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Eerst alles afhandelen voor dat deze vragen komen

Vriendelijke werknemers

Geen.

Nothing positive

Total absence of service from the company. They've allegedly maintained our heater since installation (8 years ago). The boiler is is the worst possible condition - and probably beyond repair.... Total absence of service from the company. They've allegedly maintained our heater since installation (8 years ago). The boiler is is the worst possible condition - and probably beyond repair. They're so called 24/7 service is however unable to send someone in the 7 days - despite water leaking and provoking water damage in the house.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

get your service levels in order - knowledge and ability to service your customers in general

Gulcan Esen

Juiste informatie gekregen hoe ik het kan doen en wat ik kan doen als ik er niet uitkom

Ik ben goed geholpen en met juiste informatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Ik word altijd netjes geholpen

Goed te bereiken en snelle hulp

Heel vriendelijk en snel geholpen

?

Er werd zeer netjes gewerkt

Rekening sturen

Wendy Rozema

Dat dit een veel beter functioneren afdeling is dan onderhoud. Op basis van ons onderhoudscontract zou ik niet zo snel hebben gekozen voor energiewacht. Dit zet alle in een positieve perspectief

Vriendelijke mensen. Denken mee met de aanschaf

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De service en professionaliteit doorvoeren op alle afdelingen. En stoppen Gideon.

Netjes geïnstalleerd

Herman Mars

Vriendelijk, vakbekwaam, keurig gewerkt

Nog niet veel ervaring maar het plaatsen is prima gedaan