Kees

Ja best wel oké hoor

Duidelijk en snel

Harm van Bokhoven

Louter positieve ervaringen met dit bedrijf

De aftersales en klantengerichtgeheid staat bij Electric Comfort zeer hoog in het vaandel.

Nvt

Robert.

Ik ben zeer goed geholpen na een probleem met een thermostaat van heatmiser.
Top!!!

Fantastische service

Neen

Prima ervaring

Groen Licht

Zeer vlot en snel

zeer vlotte en correcte afhandeling

neen

eric pels

Super had knelpunten met mijn heatmiser thermostaat en om niet support voor nieuwe firmware ipv kopen aanvullend apparaat dus zeer klantgericht ik had mijn thermostaat in 2010 rechtstreeks in... Super had knelpunten met mijn heatmiser thermostaat en om niet support voor nieuwe firmware ipv kopen aanvullend apparaat dus zeer klantgericht ik had mijn thermostaat in 2010 rechtstreeks in Engeland gekocht.

zeer goede support

nee

Fam. Verhoeven

Prettige ervaring. Reageren snel en zitten er boven op. Helemaal top.

Ze houden zich aan de afspraak. Snelle reactie’s op vragen. De collega’s op de werkvloer erg meedenkend en werken netje. Vloerverwarming nog niet kunnen testen omdat de winter voorbij is. Verder ook... Ze houden zich aan de afspraak. Snelle reactie’s op vragen. De collega’s op de werkvloer erg meedenkend en werken netje. Vloerverwarming nog niet kunnen testen omdat de winter voorbij is. Verder ook parket vloer laten leggen en dit is heel mooi geworden. Dank jullie wel ??

Geen op of aanmerkingen

F. Deemter

Bijzonder snel en vakkundig advies!

Adviseur zeer deskundig, pakket wordt specifiek voor vraagstelling samengesteld.

nvt

Het bedrijf reageert zeer klantgericht op het feit dat de zending niet op tijd kwam en later zoek bleek.

klanttevreden stellen, hoe dan ook

zelf controle op zendingen