commit

Prettige om mee te werken, komen afspraken altijd na.
Perfecte service.

Doen wat ze beloven en geven perfect advies

Wiel

Zeer snelle levering, donderdag besteld en dinsdag geleverd.
Perfect en veilig verpakt.
Goede

Goed informatie vanaf bestelling tot aan de levering

De dienstverlening is in jullie bedrijf A priori. Mijn enige tip is derhalve om dit niveau vast te houden.

Horseling

Goed advies. Beloven wat ze nakomen. Kleur en werking volgens verwachtingen.

Netjes verpakt.

Ligtenberg

Fijn bedrijf!
Goede, duidelijke communicatie, vriendelijke mensen en super snelle levering!!!

Electric Comfort denkt geduldig mee met de klant over de beste koop en gewenste aflevering. Ik kon niet thuis blijven voor de levering maar kon het pakje ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. De... Electric Comfort denkt geduldig mee met de klant over de beste koop en gewenste aflevering. Ik kon niet thuis blijven voor de levering maar kon het pakje ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. De kwaliteit van de warmte mat is goed, ik heb hem nu ook voor mijn ouders gekocht. Geweldig!

Goede ervaring

Snelle levering en duidelijke factuur

Voetverwarmende mat zou iets warmer mogen worden. Ik gebruik het op mijn werk, dus ik draag schoenen.

Nico vanuit Belgie

niet

Chris

Verrassend goed!

Zeer snelle levering

Zeer vriendelijk, denkt mee wat voor ons de beste optie is.
heel behulpzaam met het gebruiksklaar maken en inlichtingen geven voor de installatie.

goede voorlichting voor het voor ons nog onbekend product de diverse opties waren aanwezig, zodat wij het ook konden zien en zelfs ervaren.

ga zo door met deze klantvriendelijkheid

Arnold

Heb set thermostaten besteld. Kreeg direct een advies om voor mijn situatie een andere, en betere optie te kiezen. Deze werd snel geleverd. Tijdens het installeren van de thermostaten werd ik direct... Heb set thermostaten besteld. Kreeg direct een advies om voor mijn situatie een andere, en betere optie te kiezen. Deze werd snel geleverd. Tijdens het installeren van de thermostaten werd ik direct telefonisch en via de mail perfect geholpen.
Kortom: goede service en kennis van zaken.

After-sales ook zeer goede service.

Geen. Dit is hoe een online winkel hoort te zijn.