Nicky Pouw

Slecht, produkt nog niet ontvangen en toch krijg ik een enquete

Adresgegevens nagaan

Robert Huijser

Smart thermostaat besteld

Er ging helaas iets fout maar zeer snel en zonder problemen opgelost

Keuze kunnen maken welke vervoerder

Wim Vegt

Nette omgang met klanten

Telefonisch berijkbaar

prima zo

Reactie Electric Comfort B.V.:

Bedankt voor uw review, we zullen kijken of we meer informatie aan de site kunnen toevoegen.
Mvg Electric Comfort

ernie van Gorp

Goede service en producten

Prijs kwaliteit en klantvriendelijkheid

Weerts

Ik had het verkeerde product besteld, gevraagd of ik het om kon ruilen. Ze boden nog aan om dat bij mij in de buurt te doen waar ze aan het werk waren, maar dat paste mij niet. Ik had het nieuwe... Ik had het verkeerde product besteld, gevraagd of ik het om kon ruilen. Ze boden nog aan om dat bij mij in de buurt te doen waar ze aan het werk waren, maar dat paste mij niet. Ik had het nieuwe product al in huis voor dat ik het verkeerde terug had gestuurd. Super service. Dat kom je bijna nergens meer tegen.

Goede snelle cominicatie

T Bakker

Ik had een heatmiser thermostaat besteld welke ook een kleine knoopcelbatterij had Er stond een nummer op de thermostaat tw BB16120221 erop. Ik kreeg een thermostaat welke er hetzelfde uiziet waar... Ik had een heatmiser thermostaat besteld welke ook een kleine knoopcelbatterij had Er stond een nummer op de thermostaat tw BB16120221 erop. Ik kreeg een thermostaat welke er hetzelfde uiziet waar geen knoopcelbatterij inkan met het nummer HC22070027. Is deze dan ook te gebruiken ?

Leversnelheid

Weet ik niet

Reactie Electric Comfort B.V.:

Bij het nieuwe type is waarschijnlijk de knoopcel batterij niet meer nodig, Via de mail even het e.e.a uitgelegd.

Ad Vos

De bezorging liep niet helemaal goed. Zou eerst in de ochtend gebeuren. Einde ochtend kwam een bericht van UPS dat het in de loop van de middag zou komen. Gebeurde ook niet. In de loop van de middag... De bezorging liep niet helemaal goed. Zou eerst in de ochtend gebeuren. Einde ochtend kwam een bericht van UPS dat het in de loop van de middag zou komen. Gebeurde ook niet. In de loop van de middag meldde UPS dat de bezorging nog voor het einde van de dag zou gebeuren.
Gezien een nadrukkelijke melding van UPS dat er getekend moest worden voor ontvangst was ik genoodzaakt de gehele dag thuis te blijven.
Toen ik klaagde bij Electric Comfort kwam een bericht dat hun geen invloed hebben op de bezorging. Dat is een wel heel gemakkelijk antwoord.

Overzichtelijk

Merknaam wordt niet vermeld bij bestellen en ook niet op de factuur. Alleen het type.

Beste,
Dank voor uw recensie,
Het is een goede tip om ook nog even de merknaam aan de artikelnaam toe te voegen.
Helaas kunnen wij niet super veel meer doen als we het pakket over...
Beste,
Dank voor uw recensie,
Helaas kunnen wij niet super veel meer doen als we het pakket over gedragen hebben aan de Pakketbezorging.

Arie Van Vuuren

Ervaring met dit bedrijf is prima.. Thermostaat besteld en de dag erop al in huis.

Prima website... Goed te vinden

Geen tips..

Tineke Peters Luke

Positief

Ook telefonisch zeer behulpzaam en vriendelijk

Even laten weten wanneer het bezorgd wordt,want het kwam de volgende dag al , en stond op het punt om weg te gaan,
Het zijn nu ook niet meteen artikelen die je bij de buren achterlaat

Annet Van der Stelt

Tot op heden , goed

Heb product nog niet in gebruik

Weet nuet