Super klantvriendelijk, behulpzaam en hoge servicebereidheid van Frank.

Dick den Braber

We gebruiken de heatmiser thermostaat al jaren en hadden vandaag een probleempje. Fantastisch geholpen door Frank Oosterwijk van Electric Comfort B.V. Perfecte after sales! Dank jullie wel!

Hele goede after sales!

L.Nugteren

Tot op heden niet zo goed

Nog niet

Verwachte levertijden bekend maken als iets niet op voorraad is, ook bij navraag per mail nog geen duidelijkheid.

Reactie Electric Comfort B.V.:

Het bestelde product is niet standaard op voorraad, daarom vragen we de klant om contact op te nemen zodat deze weet wanneer het product verwacht kan worden. Wij hebben helaas geen mail mogen... Het bestelde product is niet standaard op voorraad, daarom vragen we de klant om contact op te nemen zodat deze weet wanneer het product verwacht kan worden. Wij hebben helaas geen mail mogen ontvangen ook niet in de spam. Het product werd binnen 3 werkdagen geleverd.

a.r.p. de mooij

Lees verbetertips

makkelijk te vinden

bij bestelling dient bedrag binnen 7 dagen binnen te zijn op jullie rekening op zich redelijk,maar na betaling, 5 dagen later geen thermostaat binnen, of info dat dit order afgewerkt word, of in... bij bestelling dient bedrag binnen 7 dagen binnen te zijn op jullie rekening op zich redelijk,maar na betaling, 5 dagen later geen thermostaat binnen, of info dat dit order afgewerkt word, of in behandeling is.Dus ik wacht nog steeds .Na telefonisch contact
7 dagen later op eigen initiatief is het probleem redelijk op tijd opgelost.De heer waar ik contact mee heb gehad,was vriendelijk verzon geen smoesjes, en legde keurig uit waar het probleem zat. Probleem was daarna ook snel opgelost. Dus eind goed al goed.

Heat&Home

nee

nee

Peter

De Smart stat thermostaat doet wat hij moet doen en hij is makkelijk aan te sluiten Wat dat betreft niks bijzonders. Echter het grote voordeel van deze thermostaat is het team wat er achter staat.... De Smart stat thermostaat doet wat hij moet doen en hij is makkelijk aan te sluiten Wat dat betreft niks bijzonders. Echter het grote voordeel van deze thermostaat is het team wat er achter staat. Frank en zijn mensen geven echt uitmuntende ondersteunig van dit product.
Ze helpen je via de telefoon of internet met eventuele aansluitproblemen of andere vragen die je hebt. werkelijk super!

Makkelijk aan te sluiten plus uitstekende ondersteuning en after sales.

H.Boluijt

Thermostaatbestellen.nl ofwel electriccomfort.nl is een fantastische winkel. Ik was op zoek naar zoneregeling. Uiteindelijk voor Heatmiser gekozen. Na telefonisch overleg met de mensen van... Thermostaatbestellen.nl ofwel electriccomfort.nl is een fantastische winkel. Ik was op zoek naar zoneregeling. Uiteindelijk voor Heatmiser gekozen. Na telefonisch overleg met de mensen van electriccomfort heb ik zeer snel een mooie offerte ontvangen. Ze denken mee en zijn super snel. Ook de uiteindelijke levering van mijn pakket ging razendsnel. Hartelijk dank!

Snel en persoonlijk contact, echt top!

Gezien de zoneregeling nog relatief nieuw is zou het mooi zijn meer informatie op de website terug te vinden over voorbeeld configuraties e.d.

Arjen

Paar keer thermostat (wifi) besteld.

Frank besteedt aandacht aan specifieke wensen klant / geeft persoonlijk advise. Belt klant uit eigen intiatief bij vragen.

Heat&Home

normaal

Extra korting voor installatie bedrijven