Effeweg.nl

Effeweg.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Effeweg.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1092
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Effeweg.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 1092 ervaringen.

C.Vrijhof
C.Vrijhof

Sterke punten tijdens de reis?

Dat waren voornamelijk de bergen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

10 dagen naar karinthie 10-07-2017-19-07-2017 sterke punten tijdens de reis: prima touringcar,heel goede chauffeuse/ reisleider die onderweg veel te vertellen had en van wanten wist in de bergen (malta hochalmstrasse)..
moest tijdens de reis de hechtingen uit mijn arm verwijderen en zij heeft voor een dokter gezorgd en zelfs meegeweest..
heel leuk gezelschap,feestelijke avonden in verblijfhotel.

Fam Jonker
Fam Jonker

Goed hotel,netjes,lekker eten.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie reis 11dagen kirchberg..
uitstekende chauffeur johan..
leuke excursies gemaakt.

Ruud
Matig (5/10)
Ruud

Sterke punten tijdens de reis?

Reisleider was wel aanwezig voor de reizigers indien nodig

Score voor Effeweg.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wisselend maar toch ook weer redelijk.

Wil en Jeanne Haverkamp
Wil en Jeanne Haverkamp

Sterke punten tijdens de reis?

Karin: hele goede chauffeur en zeer goede reisleidster
Excursies waren prachtig
Hotels (op condor na) waren goed en netjes

Score voor Effeweg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Rondreis griekenland 19 juni 2017 tot en met 3 juli 2017..
wat een fantastische reis. om nooit meer te vergeten. goede hotels, goed eten, schone kamers etc. (hotel condor in italië uitgezonderd; dit was helemaal niks, maar we verbleven er gelukkig maar 1 nacht)..
we hadden een ontzettend gezellige groep medereizigers. soms was het lang zitten in de bus, maar de prachtige excursie vergoedde dit ruimschoots..
als klap op de vuurpijl hadden we ook nog eens een geweldige buschauffeur/reisleidster karin. voor zichzelf had zij als doel gesteld ons een prachtige vakantie te bezorgen. daarin is zij cum laude geslaagd. hoe zij onze belangen verdedigde tegenover vraatzuchtige poolse mede-hotelgenoten en idioten op de weg: indrukwekkend. echt diep respect en petje af voor haar.

LK
Voldoende (6/10)
LK

Sterke punten tijdens de reis?

Edinburgh met Nederlandse gids, whiskey distilleerderij, de tussenstop voor mooie plekjes onderweg en sommige gezellige plaatsjes onderweg

Hieronder; beveelt u dit bedrijf aan, ja, als er alternatieven komen voor sommige uitstapjes

Score voor Effeweg.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

11daagse reis schotland in juni. erg lange heen- en terugreis 2 heen en 2 terug. hotels, 1ste oud maar wel knus, eten goed. 2de hotel groot, gerenoveerde kamer, eten iets minder dan eerste hotel. 3de hotel sfeerloos, wel mooi uitzicht over meer. kamer oké, eten slecht. al de dagen engels ontbijt met daarbuiten weinig keuze. de rondreis; zalmtrap heb je niets aan, zalm schiet kuit in aug-sept. botanische tuin waar heel veel rododendrons bloeien, waren al uitgebloeid. verder was er niets te beleven. de gondel naar boven, niet gedaan was bewolkt. een excursie naar eiland sky waar 25 op voor betaald moest worden. heenweg mooi door de echte hooglanden. plaatsje met een paar winkeltjes niets aan. daarna het hele eind terug, daarbij een gids aanwezig die geen nederlands sprak. jammer allemaal. voor een aantal dingen had een alternatief moeten zijn. leuke excursies, edinburgh, eerste bezoek kasteel. tweede kasteel niet zo. whiskey distilleerderij, kiltmaker en sommige plaatsjes, logness.

Wim Luth
Wim Luth

Sterke punten tijdens de reis?

De route langs de Bodensee. De service van de chauffeur en fietsbegeleidster. Prachtige kamer in het hotel.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Afgelopen week teruggekomen ( 30 juni tm 7juli 2017) van een fietsvakantie rond de bodensee. het was voor ons de eerste keer dat wij een fietsvakantie maakte. het moet gezegd : het was top. dit werd mede mogelijk gemaakt door de buschauffeur peter en fietsbegeleidster jolanda. die tijdens de reis ook hostes was met het bezorgen van koffie, thee en frisdranken. niets was hen teveel..
voor ons is het duidelijk dat wij dit zeker nog een keer gaan doen. lisa en wim luth.

Henk Schurink
Henk Schurink

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur van onze bus.
Veel gezien in korte tijd.
Prijs en kwaliteit is zeker orde.
Perfecte organisatie.

Score voor Effeweg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

5 daagse busreis naar schotland..
hele mooie reis met een geweldig goeie chauffeur/reisleider (floris....) wist erg veel te vertellen over de plaatsen welke we hebben bezocht. veel gezien in korte tijd..
prachtige vergezichten en schitterend landschap..
absoluut een aanrader, om nog een keer te zien misschien iets langer.

Wim van 't Veen
Wim van 't Veen

Sterke punten tijdens de reis?

Opvallen sterke punten, nou nee. Het was gewoon in alles prima. Een fijne en goede chauffeur (Gerard), goed hotel -prachtig gelegen- en eenvoudig maar goed eten.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Net terug van een heerlijke vakantie naar het boheemse woud (3 t/m 7 juli 2017). in de drie dagen in tsjechië veel gezien en genoten.

Pieter Boomert
Pieter Boomert

Sterke punten tijdens de reis?

We hebben ons zeer op het gemak gevoeld met chauffeur Erwin! Een prima chauffeur! De haal- en breng service is goed afgestemd! Kortom en ? voor Effeweg!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De reis naar florence, venetië en rome was de moeite waard. veel gezien en veel in de bus gezeten, maar dat is door de korte tijd (8-daagse trip) niet te voorkomen. hotels waren op één na allemaal prima! soms iets te ver van de excursie! voor ons was dit de eerste keer met de bus maar zal zeker niet de laatste keer zijn. een kleine kanttekening is dat deze reis door de excursies in florence en rome minder geschikt is voor rollatoren.

Effeweg.nl 1 beoordeling
Ans Voorma - Bruins en Petra Bruins.
Goed (8/10)
Ans Voorma - Bruins en Petra Bruins.

Sterke punten tijdens de reis?

Hele fijne chauffeur die er alles aan heeft gedaan om het iedereen
naar de zin te maken en we hadden een heel gezellige groep medepassagiers.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn van 29-5 t/m 7-6 2017 naar wenen, boedapest en praag geweest. .
het was een hele mooie reis, veel gezien en .
natuurlijk veel in de bus gezeten. maar dat weet je als je een stedentrip boekt..
helaas hadden ze op deze reis een verouderde bus ( bx-jv-69)j ingezet wat zeker.
géén comfort class was . vanaf het begin waren er al 2stoelen defect..
tot overmaat van ramp is in hongarije de airco uit gevallen en was het .
bloedheet in de bus. de chauffeur ( erwin) heeft er alles aangedaan om het te verhelpen , maar helaas.
moesten we het de rest van de reis zónder airco doen. erg jammer , vooral omdat sommige.
mensen er lang voor moeten sparen voor ze deze reis kunnen maken . tot slot : de reis op.
zichzelf is zeker de moeite waard, en ik wil jullie dan ook zeker aanbevelen. vriendelijke groet ans voorma.

Bedrijfsinformatie

Wij hebben een breed assortiment met busreizen, van stedentrips naar Parijs, Berlijn of Londen, tot prachtige excursiereizen naar de mooiste plekjes van Europa. Kijk voor de vele busreizen op www.effeweg.nl of voor alle reizen direct op www.effeweg.nl.
Adres
Postbus 23