Effeweg.nl

Effeweg.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Effeweg.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1079
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Effeweg.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 1079 ervaringen.

Thea Swaans-Hofman
Thea Swaans-Hofman

Veel gezien.

Score voor Effeweg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We waren voorde eerste keer met een busreis meegegaan. het was even wennen zoveel in de bus te zitten met al die .
excursies, maar reuze gezellig ! het waren 4 dagen , het leek wel een hele week. veel gezien, gekletst en gelachen..
en een reuze buschauffeur , soms moesten we even de adem inhouden als er ergens geen plek was en de boel moest omkeren, maar zonder iets te raken en met het hoofd koel kreeg hij het weer voor elkaar en reden we weer vrolijk rond. super!! we hadden de reis naar mayschoss..

gerrie en henk
gerrie en henk

Sterke punten tijdens de reis?

in een hotel in in potugal kregen alle mensen n fles wijn mee na huis ,zo lief .
en ook de laatste avond maakte ze er n feestje van .
wij hadden maar 22 mensen in de bus ,,iedereen had n stoel voor zich zelf .
nogmaals n super reis, het is je geld waard

Score voor Effeweg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn net thuis van n 22 daagse reis..
portugal , spanje ..
het was geweldig ,het is n aan rader ,.
wij hebben overal aan mee gedaan ,,n reis die je niet mee vergeet ,,en n super hotels overal..
en heerlijk eten ,,alles was prima ...wij zijn 29 mei geweest 2017 en ook heel mooi weer allemaal zon ,.
buschauffeur vertelde ook veel (harrie en maarten,,,en de gidse waren ook goed nederllands sprekend .

Vogel

Het was een lange reis. maar veel gezien en het was de moeite waard. onze badkamer had wat minpuntjes maar het eten was prima. alles goed geregeld door jolanda. wij hebben een prachtige reis gehad met mooi weer.

Mevr Benjamins

Met effeweg naar disneyland parijs. goed bevallen. hotel kyriad was prima. chauffeur jaap laste voldoende stops in op plekken waar je prima even naar het toilet kon en een drankje en/of hapje kon doen. disney zelf is top off the bill..
ondanks dat het in de bus een lange zit is waren we eerder ter plekke dan verwacht, zo ook op de terugreis..
zou het zo weer doen!.

SSTTbeheer
SSTTbeheer

Altijd super chauffeurs

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Al vele jaren gaan wij met plezier op vacantie met effeweg.

Vrancken HP
Zeer goed (9/10)
Vrancken HP

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer goed hotel in Kirchberg Tirol en een zeer lieve en vriendelijke chauffeur Johan Evers
Bedankt voor de goede zorg !!!

Score voor Effeweg.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We zijn 10 dagen naar kirchberg tirol geweest.
van 15 mei t/m 24 mei 2017.
het is ons goed bevallen mooie excursies en zeer goed hotel lifthotel ?.
de overnachtings hotels hadden goed ontbijt en diners de kamers waren ook redelijk goed..
de chauffeur johan was ontzettend behulpzaam en probeerde het iedereen naar zijn zin te maken..
ga zeker vaker weg met effeweg.

Christ van Bussel
Christ van Bussel

Programma en begeleiding

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Met een groep van 34 personen hebben wij (5 personen) de goed georganiseerde reis schotland-ierland als een warme douche ervaren. we hadden dan ook wel het (on engelse) weer erg mee..
twee goede chauffeurs en tegelijk reisleider (magda eerste 7 dragen) en frank (de laatste 8 daten) en een goede touringcar hebben ons door het rijke programma gevoerd door twee landen die toch wel sterk van elkaar verschillen. maar voor elk wat wils!.
goede hotels en goede maaltijden zorgden voor de broodnodige rust ( 3500 km is niet niks). wie veel wil zien en dat hebben we moet er voor over hebben dat aardige afstanden worden overbrugd en stevige wandelingen het mogelijk maken om echt van het programma te genieten. kortom een geslaagde rondreis meet een prettig gezwelschap en begeleiding. minpunt en is opbouwend bedoeld: effeweg maak het potentiële boekers duidelijk dat bij zo'n reis een bedrag ad ca euro 150 bijgeteld moet worden voor (overigens vrijblijvende ) excursies. een tevreden deelnemer chrivabus.

Lidy Rubers
Lidy Rubers

Alles verliep voorspoedig!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Excursiereis 7 dagen schotland heeft een afwisselend programma om kennis te maken met schotland. goed begeleid en verzorgd door magda. weliswaar had ik liever meer betaald voor een gids erbij omdat daar ook ruimschoots tijd voor was tijdens de reistijden. het hotel was schoon. het ontbijt zeer eenvoudig en geen keuze. tijdens het diner werd je opgejaagd om zo snel mogelijk de 3-gangen te verorberen, erg jammer!.

w.dijkstra
Goed (8/10)
w.dijkstra

Sterke punten tijdens de reis?

zeer ervaren gids. duidelijke uitleg qc verhalen over bezienswaardigheden ed. ook een sterk punt. je werd gewaarschuwd voor oplichters die daar ook rondlopen. we waren te laat voor het diner in didam ivm lange file en kregen zonder er om te vragen je inleg daarvoor terug. goede organisatie.

Score voor Effeweg.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Afgelopen weekend naar berlijn met onze rustige en zeer ervaren chauffeur rene. veel gezien in berlijn en potsdam. zeker de moeite waard.

A.de Waard
Zeer slecht (2/10)
A.de Waard

De chauffeur

Score voor Effeweg.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Klassiek italië reis gedaan...hotel slecht. verbouwing tot 24.00 uur op onze etage, onvriendelijk receptie personeel.kamer 2x niet schoongemaakt. ontbijt en diner volgens effeweg naar prijs/kwaliteit??? te bedroevend...zelf ontbijt en diner geregeld. tenzij je een stukje stokbrood smorgens en aardappelpuree met kippenpoot ( geen enkele x groenten) normaal vindt als avondeten, natuurlijk. of 5 stukjes gebakken aardappels met een stukje rollade!!! steden waren mooi, maar bezoek ze liever op eigen gelegenheid! chauffeur was prima. hotel heeft kleine, zeer dure bar. biertje 5 euro wijn 5 euro sinaasappelsap 8 euro.....dus neem een goedgevulde portemonnee mee. goedkoop op reis?? nooit weer......

Bedrijfsinformatie

Wij hebben een breed assortiment met busreizen, van stedentrips naar Parijs, Berlijn of Londen, tot prachtige excursiereizen naar de mooiste plekjes van Europa. Kijk voor de vele busreizen op www.effeweg.nl of voor alle reizen direct op www.effeweg.nl.
Adres
Postbus 23