Effeweg.nl

Effeweg.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Effeweg.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1143
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Effeweg.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 1143 ervaringen.

Jaap en Joke Rensen
Uitstekend (10/10)
Jaap en Joke Rensen

Sterke punten tijdens de reis?

Leuke chauffeur genaamd Henk.

Score voor Effeweg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We zijn dit jaar in september met chauffeur henk en een leuk gezelschap naar de italiaanse bloemenriviera geweest en dit is ons uitstekend bevallen..
henk verteld onderweg van alles en is gewoon een hele leuke vent..
ook hotel iva was erg goed, lekker eten, gezellige avonden, paaldansersen veel plezier..
ook mooie uitstapjes naar monaco, nice, cannes en portofino..
kortom een aanrader en volgend jaar weer effeweg met effeweg.

José van Roon
José van Roon

Sterke punten tijdens de reis?

De prettige begeleiding door chauffeur/reisleider René. De interessante rondleidingen door gids Gerrit.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Van 15-19 september heb ik een stedentrip naar berlijn gemaakt met effeweg.nl. .
deze reis overtreft alle verwachtingen. .
chauffeur/reisleider rené zorgde voor een prettige en veilige reis. in berlijn gaf gids gerrit uitstekende informatie. .
het hotel was voortreffelijk. de groep was ook prettig. enig minpuntje was het 3e diner. daarom een 9 i.p.v een 10.

Linda Habits
Linda Habits

Sterke punten tijdens de reis?

Leuk programma en goede buschauffeur.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Net terug van een mooie 11-daagde rondreis door de schotse hooglanden. het programma was leuk en er was voldoende ruimte om zelf op diverse plekken rond te kijken. wij hadden magda als buschauffeur en reisleidster, zij is echt een topper en heeft er in combinatie met het leuke reisgezelschap voor gezorgd dat onze allereerste busreis een succes is geworden..
wij kunnen deze reis aan iedereen aanbevelen.

K.J.Hofer

Mooie 8 daagse reis naar wales gehad. mooi land en veel te zien. prima hotels vooral die in newport. de chauffeur was erg aardig alleen jammer dat hij weinig tot niets informatie gaf onder weg. wij persoonlijk vinden qua prijs / reis niet duur.

Angèle Luyten - Blokdijk

Net terug van 5 daagse stedentrip praag. was geweldig !!!!!!!!! onze chauffeur leonard is 'n fantastisch goede en ervaren chauffeur. ook al reisleider was hij erg goed, en nog geestig ook..
prachtige reis, veel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan..
ons hotel globus was prima, al waren er medereizigers die er 'n andere mening opna hielden. maar wij vonden dat er bijna niets op het hotel aan te merken was. het enige minpuntje vonden we datergeen stoelen in de slaapkamer waren. kleding dus 's avonds maar op de grond gelegd. overigens'n mooie grote slaapkamer met badkamer en toilet. alles keurig schoon..
al met al 'n succes reis. we zouden het zo weer doen.

Dhr,J.J.Caarels
Prima (7/10)
Dhr,J.J.Caarels

Sterke punten tijdens de reis?

excursies zijn prima verzorgd, chauffeur/reisleider is zeer bekwaam en deskundig,weet veel informatie te verstrekken

Score voor Effeweg.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Sept 2017 hoogtepunten tirol [kirchberg] excursies in tirol prima verlopen, alleen de accomodatie [unterm rain] is enorm.
tegen gevallen ongeclassificeerd personeel,dat klachten niet serieus neemt, en op vragen brutale antwoordt geeft..
de kok weet niet eens hoe hij een uitsmijter moet maken, de aardappelen zijn onvoldoende gekookt en schraalhans is.
keukenmeester, ook is de acco niet echt geschikt voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn,door de vele hoge opstapjes,struikelgevaar!ook de matrassen zijn van slechte kwaliteit, er is achterstallig onderhoud slechte ventilatie in.
de badkamer,waardoor schimmelvorming optreedt[kamer16] pachter denkt alleen aan omzet dus winst maken!!!.

Manuputtij
Zeer goed (9/10)
Manuputtij

Sterke punten tijdens de reis?

Buschauffeur en fietsbegeleider gaven iedere dag duidelijke uitleg van de fietsroutes. Stonden open voor positieve feedback en verbeter- ideeën.

Score voor Effeweg.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben een geweldige fijne 5 daagse fietsvakantie in de eifel en ahrdal gehad. goed georganiseerd, strak schema waar ieder zich aan hield, top. ons verblijf was in hotel lochmühle . goed hotel, eten was heerlijk, vriendelijk personeel, zwembad met gratis badjas en slippers, mooie kamers met balkon. echt een aanrader!!!.

C. Rog
C. Rog

Sterke punten tijdens de reis?

Afwisselende programma, dagtocht Island of Sky is beslist een aanrader!!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

25 aug. 2017. 11 daagse reis naar schotse hooglanden gemaakt. een fantastisch reis gehad, afwisselend programma en prachtige natuur. mede door de gezellige groep en onze super chauffeuse/reisleidster magda, die veel reizen doet naar schotland, hebben we allemaal genoten!! wat het weer betreft: hadden wij het niet beter kunnen hebben ?.

BTH
Onacceptabel (1/10)
BTH

Sterke punten tijdens de reis?

Mooi weer en te kort verblijf op enkele plaatsen. Hierdoor krijg je een vreemd gevoel als je aan deze reis terug denkt.
EFFEWEG is voor ons nu niet meer aan de orde

Score voor Effeweg.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Reis naar wales zeer summier uitgevoerd door desinteresse chauffeur..
effeweg blijf weg uit wales als jullie geen deskundig persoon achter het stuur kunnen zetten.

Ger Vandewall
Ger Vandewall

Sterke punten tijdens de reis?

De organisatie was prima, volledig binnen onze verwachting. Compli voor chauffeur Ronald: goeie verhalen, prima service en inzet voor de gast die de pols brak op de Preikestolen.
De ferry was ook prima. Gelukkig geen feestboot met kabaal etc.
Kortom, goeie korte en krachtige kennismaking met een cruise reis en een Noorse fjord.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

We maakten de minicruise naar noorwegen. we hebben de reis goed ervaren met een belangrijk minpunt: beenruimte in de bus was er niet. ronald (chauffeur) heeft het bij aanvang van de reis uitgelegd. echter, we vinden dat dit zo niet kan: als reisorganisator moet je dit niet zo willen. het is ondermaats aan kwaliteit. straks ook staanplaatsen in de bus.......?.

Bedrijfsinformatie

Wij hebben een breed assortiment met busreizen, van stedentrips naar Parijs, Berlijn of Londen, tot prachtige excursiereizen naar de mooiste plekjes van Europa. Kijk voor de vele busreizen op www.effeweg.nl of voor alle reizen direct op www.effeweg.nl.
Adres
Postbus 23