Patrick zoon/ Rhenus offshore Logistics bv

Geweldige service.
Geweldige service.
Na rondbellen en diverse koeriers bedrijven die er reclame mee maken dat ze snelkoerier zijn 24/7 zijn maar het niet waar konden maken kwam ik terecht bij easy2send. Super vriendelijke telefoniste en direct kon er een koerier onze opdracht uitvoeren. Binnen gevraagde tijd afgeleverd. Kortom prettig en flexibel zakendoen met easy2send. Echt EASY

Het Nieuwe Instituut

Zeer snelle en goede hulp bij het verzenden van mijn goederen. Blij met de fijne samenwerking!

Meerdere goede ervaringen. Goede service en zeer correcte afhandeling. Een aanrader !

Dampf Audio

Goede ervaringen. Altijd snel en behulpzaam. Schakelen ook goed bij ongeregeldheden - dat wil je hebben. Zeker een aanrader voor bedrijven die opzoek zijn naar een flexibele logistieke partner. Goede ervaringen. Altijd snel en behulpzaam. Schakelen ook goed bij ongeregeldheden - dat wil je hebben. Zeker een aanrader voor bedrijven die opzoek zijn naar een flexibele logistieke partner.

Thermal Focus bvba

Vlot, vriendelijk

Super snel en goed en dat op de vrijdagmiddag

Snel opgehaald en correct en tijdig geleverd ondanks onze zeer late aanvraag. Top!

Kussens.nu

Al meerdere opdrachten uitbesteed aan Easy2send en alle keren zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Ze handelen snel en komen hun afspraken na. Niets dan lof voor deze mensen.