Afdeling inkoop

De samenwerking met Easy2Send begon erg fijn. Hun flexibiliteit heeft ons toen goed uit de brand geholpen. Nadat we besloten om langdurig gebruik te gaan maken van de services van Easy2Send,... De samenwerking met Easy2Send begon erg fijn. Hun flexibiliteit heeft ons toen goed uit de brand geholpen. Nadat we besloten om langdurig gebruik te gaan maken van de services van Easy2Send, begonnen er wat klachten te ontstaan. Deze klachten werden echter goed opgepakt en er werden goede oplossingen geboden. Echter, bleef 1 klacht bestaan: de spoedservice is een aantal keer niet gegaan zoals zou moeten. Hier wordt echter volgens Easy2Send aan gewerkt. Al met al een prima bedrijf met potentie en prima prijzen voor de service die zij bieden.

Lies Heuvel van den

Goed, professionele dienstverlening

Frank Schel

Accuraat, snel en een hele prettige ervaring!

Afshin Afkari

Een zootje ongeregeld die niet weet wat klanten willen!

Reactie Easy2Send.nl:

Beste,
Dank voor uw review. Jammer dat onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wel plaatsen wij graag een kanttekening bij uw review. Zodra wij contactgegevens aangeleverd krijgen met het verzoek om bezorgafspraken te maken dan is dit mogelijk bij ons. Echter zonder goede informatie en contactgegevens is een dergelijke opdracht simpelweg niet goed uitvoerbaar. Easy2send zal altijd meedenken in oplossingen, echter was er gezien het gebrek aan informatie, bereikbaarheid en voorbereiding geen andere manier om deze opdracht voor u uit te voeren op de aangewezen datum.
Team Easy2send

F Hoencamp

Ongevraagde post, emails alsof je klant bent. Telefonoshe verkoper terwijl 1x nee toch echt nee blijft. Easy2Send heeft immers geen toegevoegde waarde voor ons.

Reactie Easy2Send.nl:

Beste,
Dank voor uw review. U stond bij ons als relatie genoteerd en wij hebben u gevraagd per email een review te geven. Wij zullen ervoor zorgen dat u geen mails meer ontvangt van Easy2send.nl. Onze excuses voor het ongemak.
Team Easy2send.nl
Groet,
Team Easy2send.nl

Wim Schleicher

Het aanmelden voor een pakket om te versturen verloopt soepel en Easy2Send komt het ophalen en netjes op tijd bezorgen.

Jacob

Totaal geen service na een fout van hun

John Koop

Fantastische service. Alles perfect en degelijk ingepakt. Aflevering in aangegeven tijdvak van 1,5 uur.

Teun de Wijs

Very nice company, great service