Wijnhoven

Alles volgens afspraak, goed verpakt en snelle levering maar stevig aan de prijs voor zo'n klein pakje.

Pieter van Dijk

Niet goedkoop, maar dat staat tegenover dat alles perfect geregeld is, prima communicatie en bijzonder goed verpakt.

ten Anscher

Binnen een week geleverd. Prima communicatie.Uiterst welwillend.Zeer goed verpakt

Johanie

Easy2Send heeft hetgeen ze beloven waargemaakt en alle pakketjes tijdig en netjes bezorgd met een krappe tijdslot. Wij en onze klanten zijn erg tevreden!

Juliette Bogaers

De verzending van objekten gekocht bij Vendu Rotterdam naar Londen was efficient, zorgvuldig, razend snel en redelijk geprijsd.

clybouw jan

Prima en zeer vlugge service.

PASSÌ

Geweldig! Prima service, heldere communicatie en een scherpe prijs.

C.M. de Bruyn

Ik was eigenlijk verbaasd over de snelheid waarmee het pakketje bij mij werd afgeleverd: op de zaterdag voor Pasen.
Ik zal uw bedrijf zeker aanbevelen.
met vriendelijke groet,
C.M. de...
Ik zal uw bedrijf zeker aanbevelen.
met vriendelijke groet,
C.M. de Bruyn,
Dordrecht.

Loes van Scandinavian Vintage

Rachida en Pieter hebben mij geholpen met een pick-up van goederen in de UK. Het leek door de Brexit een onmogelijk taak te worden om deze vintage items deze kant op te krijgen. Ik heb diverse... Rachida en Pieter hebben mij geholpen met een pick-up van goederen in de UK. Het leek door de Brexit een onmogelijk taak te worden om deze vintage items deze kant op te krijgen. Ik heb diverse expediteurs benadert, maar ze vonden het allemaal te moeilijk. De vracht was te 'ongewoon' en ik zou niet vaak genoeg willen verzenden. Maar Rachida gaf niet op, en is voor mij blijven zoeken naar mogelijkheden.
Gisteren is mijn nieuwe collectie met meubels afgeleverd en dankzij de kennis van haar en Pieter!
Mega bedankt voor jullie hulp!

pauline zock

Everything went perfect as usual !