willem kerseboom

Perfect

Orsini

Perfect. Quick, safe, very cooperative.

M. Stel

Accuraat, behulpzaam en betrouwbaar. Goede communicatie.

Van Oord

Super service.

A. Lumkeman

Excellent

Tobias

Snelle service, goede communicatie

WDH Lange

Maakt goede indruk.Correct personeel.

De Beule D.

Top! Had iets breekbaars gekocht op een veiling. Eerste maal dat ik een extern koerierbedrijf nodig had. Offerte was duidelijk en correct. Zeer vlotte communicatie. De goederen waren extreem goed... Top! Had iets breekbaars gekocht op een veiling. Eerste maal dat ik een extern koerierbedrijf nodig had. Offerte was duidelijk en correct. Zeer vlotte communicatie. De goederen waren extreem goed verpakt. Zeer vlotte afhandeling. Kan alleen maar positief commentaar geven.

Rens Baggen

De prijs in verhouding tot vorige leveringen was vrij hoog. Ik had twee lots opgegeven voor transport en deze werden apart geleverd, vandaar de hoge prijs. Ik had duidelijk aangegeven dat het om... De prijs in verhouding tot vorige leveringen was vrij hoog. Ik had twee lots opgegeven voor transport en deze werden apart geleverd, vandaar de hoge prijs. Ik had duidelijk aangegeven dat het om twee lots ging bij hetzelfde veilinghuis! Dit had eenvoudig voorkomen kunnen worden en mij geld bespaard. Ook werd vantevoren geen track en trace code verstuurd ofschoon dit zo afgespropken was. Dit kan alles aanzienlijk verbeterd worden.