william price

Excellent

Nore Christian

Goede communicatie, veilig verpakt...maar 12 kalenderdagen na betaling moeten wachten om een pakket van NL naar België te krijgen is echt veel te lang.

H.M.van Verre

Telefonisch contact en uiteindelijke levering verliepen vlot.

Machiel de Vries

Prettig contact, vlotte afspraken en behulpzame chauffeur: zeer tevreden!

Avital Oliver

Very fast, efficient, could directly access phone support and close the express shipment in a few minutes

B. Nijenhuis

1 medewerker en 1 koerier gesproken. Bijzonder vriendelijke en beleefde heren. Denk zo maar dat het een fijn bedrijf is om voor te werken.

P.v.D

Te duur voor 1 pakketje binnen Nederland, normaal aangetekend verzenden ca. 10 euro. Ik moest ca. 60 euro betalen. Ik zal dus minder kopen bij een veilinghuis die uw bedrijf gebruikt voor het... Te duur voor 1 pakketje binnen Nederland, normaal aangetekend verzenden ca. 10 euro. Ik moest ca. 60 euro betalen. Ik zal dus minder kopen bij een veilinghuis die uw bedrijf gebruikt voor het verzenden.

Reactie Easy2Send.nl:

Hartelijk dank voor uw review. De kosten die wij u hebben aangeboden zijn echter niet alleen voor verzending. Bij dit tarief zit inbegrepen:
*Breekbaar 4-delig kavel afhalen bij het...
*Breekbaar 4-delig kavel afhalen bij het veilinghuis;
*Professionele verpakkingsmaterialen specifiek voor breekbare items;
*Handelingskosten verpakken en gereedmaken van uw verzending;
*Allrisk verzekering over de totale waarde van uw zending, zonder eigen risico;
*Aangetekende verzending met track & trace;
*24/7 customer service.
Ondanks dat u ons niet aanbeveelt willen we u wel bedanken dat u reeds viermaal gebruik heeft gemaakt van onze diensten. Wij hopen u toch weer van dienst te kunnen zijn voor uw volgende aanvraag. Uiteraard bent u niet verplicht om onze services te gebruiken bij aanschaf van uw kavels, wij worden enkel aanbevolen door de betreffende veilinghuizen.
Easy2send.nl

"MayDenken"

Een écht super bedrijf. Betaalbaar, betrouwbaar, efficiënt en doen wat is afgesproken. Zeer klantvriendelijk en heldere communicatie. Niks op aan te merken.

CraneSolutions B.V.

Goed, snel en accuraat