Nathalie

Pakket nog niet ontvangen maar klantendienst doet het nodige.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Zoals telefonisch besproken gaan wij bij PostNL navraag doen waar de zending is. Deze staat op afgeleverd bij PostNL alleen geef jij aan het pakket niet gekregen te hebben. Zodra wij antwoord hebben... Zoals telefonisch besproken gaan wij bij PostNL navraag doen waar de zending is. Deze staat op afgeleverd bij PostNL alleen geef jij aan het pakket niet gekregen te hebben. Zodra wij antwoord hebben van PostNL koppelen wij dit aan jou terug.

Esther Swart

Snelle levering, duidelijke informatie

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de beoordeling. Tot de volgende keer.

Super ,hele snelle levering

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is. Daar is ons team blij mee. Tot de volgende keer.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Bedankt voor de leuke beoordeling. Veel op het feest en tot een volgende keer.

Isabelle

Tevreden met de producten, prima prijs/kwaliteit verhouding. Sneller en correcte levering. Ik had een foutje gemaakt met de postcode, dat werd door de klantenservice (per mail goed bereikbaar)... Tevreden met de producten, prima prijs/kwaliteit verhouding. Sneller en correcte levering. Ik had een foutje gemaakt met de postcode, dat werd door de klantenservice (per mail goed bereikbaar) direct opgelost. Volgende dag in huis.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar voor vragen. Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen. Veel plezier met je aankoop en tot een volgende... Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar voor vragen. Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen. Veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer.

Mieke Vanoverberghe

Heel vlotte en correcte levering

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dank voor de beoordeling en veel plezier met de bestelde items

Ann De Paep

Snelle levering en alles was perfect in orde

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze webwinkel. Veel plezier met de bestelde items en tot een volgende keer.

Goeie en snelle service

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dank voor de beoordeling en veel plezier met de bestelling

Bianca Calewaert

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Veel plezier met de aankoop en tot een volgende keer.

Product voldeed niet aan verwachtingen, maar heb snel mijn geld teruggekregen.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, fijn dat wij het met u hebben kunnen oplossen. Wij zullen de handschoenen uit deze batch nakijken of hier meer handschoenen tussen zitten die een onjuiste maatstelling hebben.