Bizq BV

Zeer goed, snelle levering, goed verpakt, en het belangrijkste: professioneel advies voor de behandeling van mijn houten tafel!

Jook Walraven

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering, goede producten

Super tevreden, juiste verf ontvangen. goed verpakt. Uiterst tevreden. Mail ontvangen wanneer de verf verstuurd zou worden in verband met vakantie. Echt Topservice. Je weet waar je aan toe bent.

Dofin Marina

Zeer correcte uitleg van het product. Zeer goede info ivm zomerrust. Snelle en correcte levering. Door de uiterst zeldzame producten en mijn kennis miniem was van het product dat ik nodig had heb ik... Zeer correcte uitleg van het product. Zeer goede info ivm zomerrust. Snelle en correcte levering. Door de uiterst zeldzame producten en mijn kennis miniem was van het product dat ik nodig had heb ik via hun website zeer duidelijke en voldoende uitleg gevonden om geen miskoop te doen.

Bijker

Keurig geregeld. Hadden vakantie bij de firma. Maar keurige mail dat het bestelde direct na de vakantie zou worden gestuurd. Indien ik niet akkoord ging dan kon de betaling direct worden... Keurig geregeld. Hadden vakantie bij de firma. Maar keurige mail dat het bestelde direct na de vakantie zou worden gestuurd. Indien ik niet akkoord ging dan kon de betaling direct worden geretourneerd. Alles is keurig geleverd.

Frans Beijer

Goed advies en snelle levering

Prettig persoonlijk en deskundig

albert torbeyns