Zeer tevreden

Marinus

Top, fijn winkelen en faire prijzen.

Edwin

Hele mooie kwaliteis spullen en vakkundig advies. Denken met je mee . Fijn dat er nog zulke winkels zijn . Mijn vast adres voor bladgoud en slagmetaal . Zeker de moeite waard om langs te gaan als je... Hele mooie kwaliteis spullen en vakkundig advies. Denken met je mee . Fijn dat er nog zulke winkels zijn . Mijn vast adres voor bladgoud en slagmetaal . Zeker de moeite waard om langs te gaan als je in de gelegenheid bent.

Maaike en Paul

Jaren geleden toen we gingen verhuizen wilden we natuurlijke verf gebruiken. We zijn erg goed geadviseerd door Remco en Sonja. Via email uitgebreid duidelijk advies. Nu hebben we verbouwd en zijn... Jaren geleden toen we gingen verhuizen wilden we natuurlijke verf gebruiken. We zijn erg goed geadviseerd door Remco en Sonja. Via email uitgebreid duidelijk advies. Nu hebben we verbouwd en zijn we weer bij hen terecht gekomen. We zijn zeer tevreden klanten.

Piet

Super service! Veel expertise hoe je een product kunt gebruiken en denken goed mee wat voor jou project het beste geschikt is.

Linda

Top service! Snelle levering en vooral: prachtige verf!

Leonard

Duidelijke en snelle communicatie en levering. Zowel de staaltjes als de verf.

Kwaliteit, informatief, deskundige info

Duidelijke website, op kleur gemengde verf was zo besteld, vlotte levering. Verf was zorgvuldig verpakt.
Al met al: zoals je hoopt dat het gaat als je online besteld.