Art Department Studio Babelsberg / Robert Krüger sinic artist

Verry good and absolutly helpfull

Johan Zijlstra

Bijzonder hulpvaardig op gebied van voorkichting

Lenie Wouda

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis dus kon ik meteen aan het werk.

Hein Wolda

Goede prijzen voor Toplin verf en snelle levering

B. van der Weijden

Super informatie over milieuvriendelijke verf, veel (goede) materialen beschikbaar.

W.Oosterhof

Snelle afhandeling en goede prijs/kwaliteit

Goed ! Goede omschrijving van product en snelle levering.

Zeer goed en behulpzaam

Goudverf gekocht ,maar het aangeschreven product zo volgens beschrijving "geel" goud kleur krijgen en helaas kwam met (matter) in het echt ,beetje jammer

Reactie Duller & Co:

Beste M.S., dank voor uw prettige review. Jammer dat het u toch wat tegenviel, dat horen we niet vaak maar ik vind het begrijpelijk. Wij zoeken ook altijd naar een hogere glans - er is echter een... Beste M.S., dank voor uw prettige review. Jammer dat het u toch wat tegenviel, dat horen we niet vaak maar ik vind het begrijpelijk. Wij zoeken ook altijd naar een hogere glans - er is echter een 'natuurkundige' beperking aan wat kan. We denken de glans die goudverf kan halen zo goed en realistisch mogelijk te beschrijven ("De glans is niet die van bladgoud, dat is helaas niet mogelijk in verf" en meer in de tekst in het door u bestelde item, alsook in onze zeer uitgebreide advies pagina over goudverven). De goudverf 'decorgold rijkgoud' is íetsje briljanter maar iets minder gelijkend op de kleur van echt bladgoud.