Fleur

Heel goed! Zeer behulpzaam, mocht je een vraag hebben kun je deze via de chat beantwoorden en krijg je vrij snel een reactie terug.

Snelle service, vriendelijk personeel & behulpzaam!

Dianne Vloet

Prima levering, mooi product

Prima levering, mooi product

Marije

Ik heb zelf een kaart ontworpen. Deze kon ik gemakkelijk insturen en binnen een week lagen mijn kaarten op de deurmat. Ik ben er super blij mee!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Jill

De klantendienst is zeer vriendelijk en doet echt moeite om te helpen. Maar helaas geen snelle levering

Kwaliteit

Reactie Drukwerknodig:

Beste Jill,
Bedankt voor uw review op Feedback Company. We stellen het zeer op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen.
We vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring door de levering...
Beste Jill,
We vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring door de levering niet helemaal naar wens was. Om dit met u op te lossen hebben wij u een mail gestuurd.
Bas
Drukwerknodig.nl

Fredericks & Henderson

Boeken besteld via drukwerknodig.nl. Efficiënte website, waarbij alle keuzes duidelijk worden toegelicht. Overzichtelijke aanleverspecificaties en ijzersterke prijs/ kwaliteit verhouding. Na... Boeken besteld via drukwerknodig.nl. Efficiënte website, waarbij alle keuzes duidelijk worden toegelicht. Overzichtelijke aanleverspecificaties en ijzersterke prijs/ kwaliteit verhouding. Na levering tot de conclusie gekomen dat de eerste pagina's voorzien waren van een extra witte pagina. Contact gehad met Bas van de klantenservice en binnen no-time een kortingscode op mijn volgende bestelling. Uitstekend opgelost en goed begrip voor de klantervaring. Erg tevreden!

Meedenkend & efficiënt

Carel Los

Een prima ervaring.

Sterke punt is de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Het bestelde product wordt snel geleverd.

Bvdschelde

Goede printkwaliteit

Jörgen

Excellent.

Alles zelf kunnen doen en bepalen via de site. Goede response op email.

ROS Friesand

Het is met wisselend succes: banners goed, 1e set stickers goed, 2e set stickers (vel) lelijk uitgesneden (niet strak)

snelheid van leveren en meeste is echt goed

Anita

Prettig bedrijf om te bestellen. Ik had een kleurenafbeelding aangeleverd, dit moest zwart wit zijn, na correctie hiervan en telefonisch contact hierover is de bestelling super snel en goed... Prettig bedrijf om te bestellen. Ik had een kleurenafbeelding aangeleverd, dit moest zwart wit zijn, na correctie hiervan en telefonisch contact hierover is de bestelling super snel en goed geleverd.

Vlotte afhandeling van de bestelling,