Info over te leveren diensten
Snelheid planning werkzaamheden
Afhandeling eventuele klacht

Karien

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid meubilair te laten reinigen

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Uiterst vriendelijke jongen die zorgvuldig en netjes te werk is gegaan. Ook tevreden over het eindresultaat.

Ambassade van Hongarije / 's-Gravenhage

Geweldig werk!

precies werk ,
het eindresultaat was uitstekend

zoiets bestaat niet

Gamebasics

Prima ervaring. Snelle werkers.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Ik vond het prettig eerst kennis te maken, en een proefreiniging te kunnen laten doen, alvorens de heren aan de slag gingen.

Een echte offerte doet wat professioneler aan dan een prijs op de mail.

Een echte offerte doet wat professioneler aan dan een prijs op de mail.

Betere bescherming van de vloer van de opdrachtgever waarop men werkt, zodat er geen vlekken achterblijven die er niet meer uitgaan.

We hadden na het reinigen van de stoelen een vervelende vlek op onze gietvloer. Er is meteen contact geweest over hoe dit op te lossen. Helaas hebben ze de vlek niet kunnen verwijderen, maar het... We hadden na het reinigen van de stoelen een vervelende vlek op onze gietvloer. Er is meteen contact geweest over hoe dit op te lossen. Helaas hebben ze de vlek niet kunnen verwijderen, maar het contact erover en de poging om hem weg te krijgen was goed.

gijs

Prima service

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Netjes en verzorgd. Goede voorlichting over de mogelijke resultaten.

Aarsse

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

De medewerker die de werkzaamheden uitvoerde - ben helaas zijn naam kwijt - deed het werk zeer goed en stelde alles in het werk om het tapijt gereinigd te krijgen. Opvallend was zijn correctheid en... De medewerker die de werkzaamheden uitvoerde - ben helaas zijn naam kwijt - deed het werk zeer goed en stelde alles in het werk om het tapijt gereinigd te krijgen. Opvallend was zijn correctheid en de wil om goede kwaliteit te leveren

Reactie Draaijer Diensten Service:

Hartelijk dank voor de fijne recensie!

A. Van Dijk

Uitstekend en correct

Afspraken nakomend

Johnny Kam

Goed en snelle communicatie, geef gevraagd en ongevraagd advies en hulp. Ik ervaar dit bedrijf met veel goede diensten en is zeker voor herhaling vatbaar.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Goede communicatie en persoonlijk advies gebaseerd op perspectief en situatie van de klant

Top bedrijf zeker een aanrader!

P. van der Meer

Wij hebben al 2 keer onze bank laten reinigen en zijn zeer tevreden, alle vlekken zijn eruit en een frisse geur. Ook zijn de heren erg klantvriendelijk. Aanrader dus!

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Klantvriendelijk en een goed resultaat

Sharon

Prima communicatie en uitvoering van werkzaamheden. Zorgvuldig en snel.

Lonneke van der linde

Hele goede ervaring. Aardige man, meedenkend en heel behulpzaam. Het werk is heel goed uitgevoerd.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Man was heel aardig en dacht mee over oplossingen en deed zelfs nog extra dingen.