Info over te leveren diensten
Snelheid planning werkzaamheden
Afhandeling eventuele klacht

van Oostrom

Betrouwbare service. In de gehele woning vloer geschuurd en gelakt. Geheel volgens afspraak gewerkt en mooi op tijd opgeleverd. Prettige communicatie. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat!

René Langeveld

Jan uitgezocht uit een aantal bedrijven en vooral de mens achter Jan is bepalend voor de keuze geweest. Gelijk de aandacht en trots dat er een mooie vloer gemaakt kon worden van de aanwezige eiken... Jan uitgezocht uit een aantal bedrijven en vooral de mens achter Jan is bepalend voor de keuze geweest. Gelijk de aandacht en trots dat er een mooie vloer gemaakt kon worden van de aanwezige eiken vloer .
Het vertrouwen heeft Jan niet beschaamd en het werk is naar volle tevredenheid uitgevoerd

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Aandacht voor het werk en niet tevreden zijn met een minder resultaat

Nelleke Lobbezoo

Mijn ervaring met Draaijer diensten service is prettig, waar ze voor kwamen hebben ze waargemaakt de vlekken zijn uit de bank en de bank is weer heerlijk schoon.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

De machine waarmee ze werken had ik nog nooit eerder gezien maar werkte fantastisch.

Ik geniet iedere dag van een schone bank!!!

E.R. van Gils

Geheel volgens de gemaakte afspraken zijn de heer Draaijer en assistent bij mij ter huize Mijn ervaring met Draaijer Diensten Service kan ik niet anders omschrijven als zeer prettig.
verschenen en hebben de afgesproken werkzaamheden op vakkundige wijze ten uitvoer gebracht.
Het resultaat van de verrichte werkzaamheden waren verbluffend. Ik zal dan ook Draaijer Diensten Service
met een gerust hart bij een ieder die hierom vraagt durven aan te bevelen.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Het vooraf beloofde resultaat was geheel conform vooraf hetgeen was toegezegd.

Geen.

Zie mijn ervaring. Spreekt derhalve voor zich.

Simone Schellekens

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

snel, correct, beleefd en efficient

nvt

Marie-Louise Beekman

Prettige ervaring, goed overleg, mooi resultaat.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Van te voren goed overleg over wat er mogelijk is. Duidelijke planning en een mooi resultaat.

Geen verbeterpunten. Men is zelfs te bescheiden over wat men kan.

Marita van Helmondt

Het eerste contact was snel en meteen terzake.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Het werk werd snel en goed uitgevoerd.

Nee

Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij bekenden.

Marcel van Brandwijk, Rotterdam

Snelle, grondige reiniging van langharig tapijt; ziet er weer als nieuw uit. Er kwam zichtbaar veel vuil vanaf. Jan is een beschaafde en prettige persoon die thuis het tapijt reinigt. De klus was... Snelle, grondige reiniging van langharig tapijt; ziet er weer als nieuw uit. Er kwam zichtbaar veel vuil vanaf. Jan is een beschaafde en prettige persoon die thuis het tapijt reinigt. De klus was binnen 2 uur geklaard. Van deze service zal ik vaker gebruik maken.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Op korte termijn was afspraak mogelijk, prettige sevice en prima resultaat!

Ik zou het niet weten.

Nienke

Hele goede ervaring met dit bedrijf! Draaijer Diensten Service deden er echt alles aan om de (hardnekkige) vlekken in onze bank te verwijderen. Ze kwamen langs totdat de vlek in zijn geheel was... Hele goede ervaring met dit bedrijf! Draaijer Diensten Service deden er echt alles aan om de (hardnekkige) vlekken in onze bank te verwijderen. Ze kwamen langs totdat de vlek in zijn geheel was verdwenen. Dat vonden we erg sympathiek en ook erg betrouwbaar. Eigenlijk hoe dat zou moeten naar klanten toe...daar kunnen veel bedrijven nog van leren.

Betrouwbaar en volhardend

Samantha

Perfect optijd en perfect schoongemaakt!
En goedkoop

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Hij maakte extra schoon en de prijs was zeer aangenaam
Hij is ook heel sociaal

Kom met 2 personen om het apparaat te tillen voor als er niemand is die kan helpen