Info over te leveren diensten
Snelheid planning werkzaamheden
Afhandeling eventuele klacht

T. Knoop

Vloerbedekking is op paar vlekken na goed schoon geworden.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Aardig telefonisch contact, snelle actie, aardig mailcontact. Ondanks geen persoonlijke ontmoeting toch vertrouwen gewekt.

Nee

Deen

We zijn zeer tevreden met het resultaat, hadden hoop materieel en deden hun uiterste best om het beste resultaat te bereiken. En dat is dan ook gelukt. Zowel het tapijt als de harde vloer is goed... We zijn zeer tevreden met het resultaat, hadden hoop materieel en deden hun uiterste best om het beste resultaat te bereiken. En dat is dan ook gelukt. Zowel het tapijt als de harde vloer is goed schoon geworden.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Professioneel bedrijf, verschillende diensten en hoop goed materieel.

Nee geen.

Ruud van Delft

Draaijer Diensten heeft de vloer van de zolder die twee jaar intensief is bewoond zeer goed schoongemaakt en zijn dan ook erg tevreden

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

De firma heeft uitgebreid de tijd genomen om vloer te reinigen

Duidelijk nakomen van de afspraken

Anja

Snelle reacties, afspraak op korte termijn, kwalitatief goede schoonmaak van meubels, werken netjes en zorgvuldig, aan te raden voor een ieder die een schoonmaakklus heeft.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Snelle reacties, afspraken op korte termijn, goede kwaliteit, netjes en zorgvuldig.

R. Bethlehem

Zeer goed en vriendelijke

Aisha

Hartstikke goed

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Hardwerkende jongen kwam de bank schoonmaken en was letterlijk van het niet lullen maar poetsen. Het resultaat mocht er zijn en je kon ook merken dat hij zelf voldoening haalt uit zijn werk.

A. van den Dries-Hoksbergen

Heel positief en prettig dat Jan Draaijer eerst kwam kijken naar de mogenlijkheden en gelijk een prijsopgave gaf.
Een betrouwbaar bedrijf en eerlijke mensen. Bovendien zeer beschaafd!

Nee, de heer Draaijer geeft geweldige service en
De werkzaamheden geven een prachtig resultaat.
Wij blijven graag een klant

Een bedrijf om aan te bevelen.

Driss

Super bedrijf hele goede dienst zeer vriendelijke werknemers bankstel is weer als nieuw

Vriendelijke uitstekende werk

Heb ik niet hoop dat het nog drukker voor die bedrijf wordt en meer klanten bij deze bedrijf hun diensten gaan bestellen

Super top👍👍👍👍👍!!

Griffioen

Sinds een aantal jaren kiezen wij er voor Draaijer Diensten Service meubels en tapijt te laten reinigen, altijd met vlekkeloos resultaat !

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Snelle en geroutineerde schoonmaak, geen onnodige “ ruis” , alles is snel klaar en uitstekend verzorgd.

Monique van der Wal

Wij hebben de samenwerking met Draaijer Diensten Service als uiterst prettig en deskundig ervaren.

Hoe was uw ervaring met ons en onze diensten?

Opname thuis van de huidige staat van de vloerbedekking en het advies van reinigen hiervan. De vloerbedekking op trappen, overloop en in de slaapkamers zag er na het reinigen als nieuw uit!

Wij bevelen Draaijer Diensten Service van harte aan bij vrienden, bekenden en familie