Montage medewerkers

Erwin

Geweldige service!

Dirk Visser

Met tuinontwerp in de hand naar bedrijf geweest. Prima geholpen en onze vragen werden goed naar geluisterd. Levering en planning paste goed bij onze plannen. Op aanvullende vragen altijd snel... Met tuinontwerp in de hand naar bedrijf geweest. Prima geholpen en onze vragen werden goed naar geluisterd. Levering en planning paste goed bij onze plannen. Op aanvullende vragen altijd snel reactie gekregen. Over de uitvoering op locatie niets dan lof. Een geoliede machine van 3 man met elk een taak. Alles werd ook netjes opgeruimd.

Ans en Peter van der Jagt

Professioneel, afspraak=afspraak, uitstekende kwaliteit, prettig klantcontact

HJ Schuurman

Weten precies wat ze doen, luisteren goed naar de klant.
Top bedrijf

Haanstra

Uitstekende service en duidelijke afspraken die worden nagekomen.

Bos

Zeer goed. Duidelijk, informeel, pünktlich. Zeer efficiënt.

L. ter Harmsel

Zeer professioneel bedrijf die uiterst goede kwaliteit levert! Grote schuur van 11x3,5 en 1 van 3,5x3,5m binnen een dag gezet door vakmensen die er weet van hebben!

Eisink

Duidelijke afspraken, nergens om heen draaien, snelle plaatsing en vakwerk. We zijn dan ook erg blij met het resultaat!

Harry van de Vosse

We zijn erg tevreden over de snelheid van de offerte, mooie degelijke constructie en snelle correcte uitvoering

Hans Berendsen

Goed, snel, harde werkers, alles netjes achterlatend en een super mooi eindresultaat