Montage medewerkers

G.D. Haase

Van offerte tot oplevering alles prima en vlot geregeld. Vakmensen met kennis van zaken die mooie producten leveren!

Rien Cappon

Geweldig bedrijf, ze werken keihard en weten goed waar mee bezig zijn.
Het resultaat is enorm goed.

Kregting

Prima ervaring. Goede uitleg/afstemming vooraf. Bij plaatsing stuk vakwerk en meedenken over de invulling elektriciteit verlichting

Rikus

Kundige mensen die weten wat ze doen

Danny

Komt afspraken na.

John te Vaanholt

Prettig contact, flexibel, goed meedenken, deskundig

Ineke ter Steege

Enthousiast, prettig en accuraat.

Jan Guit

Zeer goed, van begin tot eind goed contact. Heel tevreden met het eindresultaat. Plaatsing schuur super snel. Materiaal hebben ze dan ook super voor elkaar. Zeer vriendelijk montage medewerkers.

John Franken

Ik heb mijn tuinhuis met loungegedeelte gezien bij iemand in Halsteren. Ziet er robuust uit en met goed materiaal.
Plaatsing is in een dag. Opmerkingen: de zwarte schaaldelen heb ik met de...
Plaatsing is in een dag. Opmerkingen: de zwarte schaaldelen heb ik met de blokkwast nog een keer geschilderd omdat ik toch nog veel blanke stukjes zag, voornamelijk bij de bevestigingsnagels. . Komt doordat het volgens mij gespoten is. Contrast tussen het gebeitste hout en zwarte schaaaldelen is nu mooier. Uit commercieel oogpunt zou ik de klant voor later onderhoud Woodstain en Remmers verf tegen een gundstige prijs aanbieden. Ik heb nu op internet geshopt en kom daar Houtbouw niet tegen voor specifiek verf voor Douglas.

JanWim van den Hoogen

Zeer harde werkers en resultaat is prachtig