Montage medewerkers

M.Heusinkveld

Komt afspraken na , en maakt mooi degelijk en snel vakwerk

magda

Wij zijn ongelooflijk blij met de prachtige schuur in onze tuin! Het is een plaatje en een feest om naar te kijken.Heerlijke ruimte, goed geïsoleerd en prachtig afgewerkt. Dankzij het op alle... Wij zijn ongelooflijk blij met de prachtige schuur in onze tuin! Het is een plaatje en een feest om naar te kijken.Heerlijke ruimte, goed geïsoleerd en prachtig afgewerkt. Dankzij het op alle fronten meedenken en doen door het hele team van Douglas Houtbouw is hij nog mooier en praktischer geworden dan wij zelf bedacht hadden.

Regine Froma

Super bedrijf. Snelle reactie op prijsopvraag. Duidelijke voorlichting. Besteld in showroom. Klantvriendelijk. En een perfecte afwerking !!!

P. Smelt

Deskundige partij die kwaliteit leveren.

Frank Scholten

Ver weg van de doorsnee. Stijlvolle modellen: precies in onze smaak. Grote snelheid van handelen, vakwerk ter plaatse. Klasse wat Martin met zijn mensen voor elkaar bokst.

Mekenkamp

Alles verliep volgens afspraak en in goed overleg.
Zijn heel blij met het eind resultaat.

M. Telleman

Via site offerte aangevraagd en binnen 3 dagen reactie in de vorm van een duidelijke en gespecificeerde offerte.
Paar weken later in de showroom geweest en details met Martin besproken....
Paar weken later in de showroom geweest en details met Martin besproken. Gelukkig nog redelijk snel geplaatst kunnen worden en keurig op tijd ter plaatse, super! Plaatsing vond als een geoliede machine plaats, wat een vakmensen! Degelijke materialen en nadat de veranda klaar was alles netjes achter gelaten, zelf heb ik niets hoeven opruimen!
Ruimte voor verbetering zie ik op het vlak van ideeen/suggesties bij bijvoorbeeld verlichting. Wij missen momenteel helemaal niets en het eindresultaat is helemaal naar ons zin, maar ik ben blij dat ik zelf op voorhand over verlichting en elektra had nagedacht, zodat de buitenkabel het nog voor het dichtzetten er door kon.
Totaal waardeer ik het met een dikke 9.5!

Fam. Rensen.

Graag een persoonlijke ontmoeting contact voor de details .

Maik nieuwenhuis

Prima.

Jan Steijsiger

Klantvriendelijk, duidelijk en helder.
komt de afspraken goed na.