Mark Hollanders

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

M.W Panbakker

Dankzij deskundige hulp van o.a Wil zit ik prinsheerlijk op me nieuwe toilet wat een topzaak en service wordt echt snel gebracht veel informatie en ga zeker hier ook me bad kopen dank! 5 sterren zaak

Mike Zonneveld

Keurige zaak. Had vergeten de code van de korting online aan te geven. Belde op en werd alsnog de korting gegeven met een nieuwe factuur. Levering ook keurig.

Maarten Morsink

Aanvankelijk niets geleverd gekregen. Uiteindelijk is het na een aantal keer contact opgelost en is het juiste artikel geleverd.

Robert Van Oirschot

Een kut zaak je besteld een douchecabine mist er een onderdeel ben je 3weken bezig voor het goede onderdeel bellen ze nooit terug en die je aan de telefoon wil hebben druk of zit niet op haar of... Een kut zaak je besteld een douchecabine mist er een onderdeel ben je 3weken bezig voor het goede onderdeel bellen ze nooit terug en die je aan de telefoon wil hebben druk of zit niet op haar of zijn plek MAAR TERUG BELLEN VÉRGEET HÈT MAAR
GEWOON EEN KUT ZAAK

Johan Hoek

Na diverse keren bellen en mailen uiteindelijk de ontbrekende onderdelen toch ontvangen. Geduld wel op de proef gesteld.

Yolanda de Greeuw

Vriendelijke, snelle, service. Flexibel, meedenkend en klantgericht. Betrouwbaar.