Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk
8.2/10

lacosta

Makkelijk te bestellen, goed in beeld gebracht welke regio/wijken je kunt verspreiden en direct inzicht in de kosten.

Peartreets

Het contact met Doordropshop is geweldig, ik kreeg altijd supersnel reactie op mijn mails met vragen betreft de levering e.d.

FIT2GO

Top. Goeie communicatie, snelle reactie, goed advies. Denkt goed mee met de klant

Legend Fitness

Zeer correcte handelingen van Doordropshop. Communicatie ging snel en alles was snel geregeld. waarom dan een 6 voor bezorgen? Ik woon niet in het bezorggebied dus ik kan helaas niet beoordelen of... Zeer correcte handelingen van Doordropshop. Communicatie ging snel en alles was snel geregeld. waarom dan een 6 voor bezorgen? Ik woon niet in het bezorggebied dus ik kan helaas niet beoordelen of alles netjes is bezorgd. Het respons op de actie was ook erg laag dus ook daaruit kon ik niet meten of alles is bezorgd naar behoren. Door de professionaliteit verwacht ik echter wel dat alles netjes is afgehandeld

paperclip velp

Snel en accuraat

Vijf Werelddelen Monument B.V.

Prima service, echter ging e.e.a. qua timing van het ophalen van de folders niet helemaal goed. Uiteindelijk is alles goed opgepakt en afgewerkt.

FOTOatHOME

Is prima bevallen, de eerstvolgende verspreiding ga ik weer laten verzorgen door Doordropshop.nl

Roba Vloeren

Zeer snelle service en meedekend. Kortom Top!