Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk
8.2/10

VMCH

Mijn ervaring is tot nu erg positief: makkelijke bedienbare site, snel reageren op de e-mails en netjes alles afhandelen.

DK Kruizinga

Prima. snelle en goede begeleiding!

CV De Leutkikkers Bunnik

Nog nooit eerder was onze carnavalskrant zo breed verspreid als met de Doordorpshop. We hebben jaren de verkeerde bezorgdienst gehad. Daarom zijn we zeer tevreden over de verspreiding. Volgend jaar... Nog nooit eerder was onze carnavalskrant zo breed verspreid als met de Doordorpshop. We hebben jaren de verkeerde bezorgdienst gehad. Daarom zijn we zeer tevreden over de verspreiding. Volgend jaar maken we graag weer gebruik van jullie service.

CV de Leutkikkers

Gezien onze slechte ervaringen met andere verspreiders, dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van Doordropshop. Vanwege deze slechte ervaring in het verleden hebben we in Bunnik en omstreken wat... Gezien onze slechte ervaringen met andere verspreiders, dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van Doordropshop. Vanwege deze slechte ervaring in het verleden hebben we in Bunnik en omstreken wat steekproeven gedaan om te kijken of onze carnavalskrant daadwerkelijk in de bus was gedaan. En dat bleek zo te zijn dus. Wij zijn daar erg blij mee.

Instituut HIP

Goed en zeer vriendelijk contact

x

x

Reactie Doordropshop:

Dag Marcel,
jammer dat we een slechte beoordeling van je hebben ontvangen.
Volgens mij hebben we snel met elkaar geschakeld na het plaatsen van je bestelling :-)
Helaas heb ik geen...
Dag Marcel,
jammer dat we een slechte beoordeling van je hebben ontvangen.
Helaas heb ik geen aanvullende feedback meer van je mogen ontvangen.
Wellicht viel de respons op jullie flyer tegen? In dit geval zou je bij een volgende verspreiding eens een andere verspreidvorm (met hogere attentiewaarde) kunnen testen.
Groet, Merel Zimmerman

Stichting Kringloop Winkel RataPlan

Snel en duidelijk.

G.Pastijn/M-fuel

Prima club. Ik kende ze niet maar het contact was prettig en professioneel

Uitvaartcentrum Woerden De Laatste Eer

Wij hadden bewust gekozen voor een bezorging op vrijdag 27 oktober ivm het los vallen op de mat, los van folders en overige post.
Helaas zijn er meerdere wijken in Woerden en Linschoten die...
Helaas zijn er meerdere wijken in Woerden en Linschoten die de folder hebben ontvangen op dinsdag 31 oktober en woensdag 1 november.
Details:
De dinsdag was het in Woerden bezorgd in het Staatsliedenkwartier en een gedeelte op woensdag.
Woensdag was het bezorgd in Woerden in de Boterbloemweide en in de wijk Molenvliet en omgeving.

Dinsdag was het in Linschoten bezorgd in de wijk van de straat Liefhovendijk.

Ik zou de Doordropshop wel aanbevelen, omdat de overige contacten met de medewerkers bijzonder goed waren verlopen. Maar de bezorgings afspraken zijn zeker een aandachtspunt, mede ook omdat wij hiervoor extra betalen, maar ook een bepaalde visie hebben om op te vallen naast overige postbezorging.

Reactie Doordropshop:

Dag Willeke,
We hebben het e.e.a. uiteraard al telefonisch en via de e-mail besproken, maar ook hier nog een reactie.
Naar ik heb begrepen van de verspreider is het gros van jullie totale...
Dag Willeke,
Naar ik heb begrepen van de verspreider is het gros van jullie totale oplage (ca. 18.000 folders) op de juiste matdag bezorgd. Binnen jullie verspreidgebied waren in de betreffende bezorgweek enkele 'open wijken', waar de verspreider vervangende medewerkers op heeft moeten zetten. In dit proces hebben deze wijken een vertraging van de bezorging opgelopen.
Erg vervelend, want de vaste matdag vrijdag is juist een pré bij de keuze voor een verspreiding los met de post. Nogmaals, het betreft een klein deel van de oplage. Ik hoop dat je tevreden bent met de geboden tegemoetkoming vanuit Doordropshop.nl!
Met groet, Merel Zimmerman

Texland