Mirije de haan

Super service!!!

J. van Griensven

Uitstekend

Tanja Brandenburg

Een half jaar geleden een tuig voor onze golden retriever bij DogCopenhagen gekocht. Helaas brak er een plastic pootje van een sluiting af. Op ons verzoek een nieuwe sluiting te sturen, kregen wij... Een half jaar geleden een tuig voor onze golden retriever bij DogCopenhagen gekocht. Helaas brak er een plastic pootje van een sluiting af. Op ons verzoek een nieuwe sluiting te sturen, kregen wij tot onze verrassing een geheel nieuw tuig toegestuurd. Wat een geweldige service! Reden voor ons bij gelegenheid weer bij deze onderneming te kopen.

Evy Rombaut

Ik bestelde een hondentuig op de webshop. Het product werd snel geleverd en heeft een heel goede kwaliteit! Goede pasvorm en comfortabel voor de hond.

Jamille Richel

Na 3 tuigen ging het bij nr 4 mis. Even een mailtje en het werd meteen opgelost, geen gedoe niet moeilijk doen. Super tevreden en mijn complimenten over de service

Vos

Deskundig geholpen met het aanmeten van een nieuw tuigje. Erg fijn dat we onze hond een degelijk tuig hebben kunnen geven op deze manier.

Loes Neuteboom

Super levering en kwaliteit van de producten

Cristy van Heusden

Mijn ervaring met DogCopenhagenshop.nl is erg positief. Naar aanleiding van mijn vraag is er telefonisch contact met mij genomen en ben ik goed geholpen. De informatie was duidelijk en ik ben enorm... Mijn ervaring met DogCopenhagenshop.nl is erg positief. Naar aanleiding van mijn vraag is er telefonisch contact met mij genomen en ben ik goed geholpen. De informatie was duidelijk en ik ben enorm tevreden over tuigje en riem.