Kim Linders

Fijne overzichtelijke site en snelle levering!

Ans Beelen

Zeer tevreden met het hondentuigje dat ik hier besteld heb.

Dog Copenhagen Shop

Wat fijn, een bedrijf wat goed telefonisch bereikbaar is en zonder keuzemenu! Ik belde voor wat extra informatie, zeer vriendelijke , behulpzame dame gesproken die goed advies gaf. Mijn bestelling... Wat fijn, een bedrijf wat goed telefonisch bereikbaar is en zonder keuzemenu! Ik belde voor wat extra informatie, zeer vriendelijke , behulpzame dame gesproken die goed advies gaf. Mijn bestelling werd direct dezelfde dag verzonden. Was de tweede keer dat ik hier iets bestelde maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Margo

Zeer goede service en snelle reactie.

Fem

Snelle levering. Goed passend tuigje. Past beter om onze Border dan andere tuigjes.

Dorette Cools

Super ! Heel goede info, supersnelle levering, overzichtelijke website.. ??????

Margreet

Ik had hulp nodig met het bestellen van twee tuigjes van Dog Copenhagen en ik heb gebeld voor advies. Daar werd alle tijd voor genomen. Het verschil tussen de verschillende tuigen werd uitgelegd en... Ik had hulp nodig met het bestellen van twee tuigjes van Dog Copenhagen en ik heb gebeld voor advies. Daar werd alle tijd voor genomen. Het verschil tussen de verschillende tuigen werd uitgelegd en voor onze Schotse Herders werden de Air tuigen geadviseerd. Gisteren hebben we ze al ontvangen en we zijn er zo blij mee en onze honden ook! We kregen zelfs een link met een afbeelding hoe je de tuigen perfect op maat kunt maken. Fantastische en bijzonder vriendelijke service! Dit is nog eens klantvriendelijkheid. Enorm bedankt!

Karin van Essen

Geweldige service

Ellen Huizer

Fijne webshop en snelle levering