J.M.Spoolder

Super goede service en heel snel met het leveren van de bestelling

Patricia Postma

Excellent

Elody Berteyn

Ondertussen al 2 harnassen van Dog Copenhagen gekocht en ze zijn geweldig. We hebben grote en vooral sterke honden dus goeie wandelgear is een must voor ons. Heel tevreden van de harnassen, zullen... Ondertussen al 2 harnassen van Dog Copenhagen gekocht en ze zijn geweldig. We hebben grote en vooral sterke honden dus goeie wandelgear is een must voor ons. Heel tevreden van de harnassen, zullen zeker onze enige niet blijven!

Allies van de Kerkhof

Snelle levering en het tuig voldoet uitstekend ?

Malou Kreutz

Snelle verzending, betrokken bij klanten

Yvonne

Veel keus en snelle levering

RSmit

Goede Service en Top producten! Zelfs in het weekend kreeg ik snelle reacties via de mail. Het comfort walk air tuig is boven verwachting mooi, geweldige kwaliteit en super fijn te dragen voor de... Goede Service en Top producten! Zelfs in het weekend kreeg ik snelle reacties via de mail. Het comfort walk air tuig is boven verwachting mooi, geweldige kwaliteit en super fijn te dragen voor de hond.

Monique Haagsman

Zaterdag de walk pro binnen gekregen en direct uitgeprobeerd. Je merkt direct een verschil in de wijze van meelopen en zacht bijsturen. Wij hebben een American Bully; kenmerkend om het brede hoofd.... Zaterdag de walk pro binnen gekregen en direct uitgeprobeerd. Je merkt direct een verschil in de wijze van meelopen en zacht bijsturen. Wij hebben een American Bully; kenmerkend om het brede hoofd. Wat maakt dat als je het halster omdoet over het hoofd, je deze daarna ietsjes strakker moet maken. Mooiste zou zijn als bij de voorzijde ook nog een losmaak-functie zou zitten. Mar ik ben super tevreden met het product.
Het bedrijf heb ik na de bestelling nog gebeld, wilde een zwarte versie maar in de haast een mocca besteld. Dit was geen probleem, werd direct omgewisseld. Daar hou ik van. Levering na een dag van de bestelling, Super...
Ik heb mijn aanbeveling al direct gedaan bij mijn zuster.

Nathanya van Krimpen

Super snelle levering! Fantastisch