Doenkado

7.2/10

Claudia de Wolff

Korting met ING

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Bleek erg omslachtig om bij Appeltern de codes te scannen, terwijl het juist was bedoeld om makkelijk te zijn. Moesten alle 4 nummers daar invoeren ipv scannen, wat niet lukt. Ik ken jullie via ING,... Bleek erg omslachtig om bij Appeltern de codes te scannen, terwijl het juist was bedoeld om makkelijk te zijn. Moesten alle 4 nummers daar invoeren ipv scannen, wat niet lukt. Ik ken jullie via ING, die optie mis ik als keuze. Mis nog keuze zeevissen bijvoorbeeld, maar ook workshops.

Yask

Leuke uitjes

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Tijdstip van fluisterboottocht werd pas vermeld na uitprinten van de voucher (was beperkt tot de ochtend, dat lukte voor ons niet, dan zouden we in de middag moeten reserveren voor dubbele tijd met... Tijdstip van fluisterboottocht werd pas vermeld na uitprinten van de voucher (was beperkt tot de ochtend, dat lukte voor ons niet, dan zouden we in de middag moeten reserveren voor dubbele tijd met bijbetaling. Uiteindelijk waren ze gelukkig coulant en konden we toch in de middag voor twee uur boeken zonder bijbetaling)

ING Bank

Diverse soorten belevenissen

Fysieke kaarten ?!

Edwin de Boer

Breed aanbod, lekker actief

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Stalhouderij het fjordenpaard weer opnemen in het aanbod :-). Van meerdere aanbieders hoor ik (en daardoor klopt de info bij de activiteit niet altijd, bv 'Offroad en Tank rijden' wordt niet meer... Stalhouderij het fjordenpaard weer opnemen in het aanbod :-). Van meerdere aanbieders hoor ik (en daardoor klopt de info bij de activiteit niet altijd, bv 'Offroad en Tank rijden' wordt niet meer door de aanbieder aangeboden) dat het wijzigen van informatie op de doenkado website te moeizaam verloopt.

venmans

Goedkoper uitje

meer bekendheid maken

Wietze Wiersma

Dat je zelf je uitje kan uitkiezen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

nogal veel stappen om iets te boeken

A.C.A. van Engelen

Mooie aanbiedingen.

Boekingen makkelijker maken.

Ralph

Leuke attentie van de werkgever in het kerstpakket

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Controleren of de aanbieders van de activiteiten nog wel reageren op een reservering

Anita

Veel keuze in wat je wil doen.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijkheid op de website. Een reservering is niet makkelijk te regelen/te vinden als je al een voucher hebt.

Kenne

Inspiratie van doen