Doenkado

7.6/10
7.6/10
7.2/10

De Groot

Dat je met de familie kan en niet alleen naar deze belevenis

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijk aangeven dat in Houten kinderen alleen gaan

ING

Het feit dat je vantevoren een l e uk cadeau uit kan kiezen en er de tijd voor krijgt hwt daadwerkelijk te bruiken als het jou uitkomt..

Simpeler maken.

Bianca Staargaard

Anders dan standaard

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Soms boek ik een doen cadeau niet, omdat alle opties qua data in het verleden liggen of alleen nog in de heel nabije toekomst. Ik weet niet wat er gebeurd als t cadeau verloopt, voor ik m geboekt... Soms boek ik een doen cadeau niet, omdat alle opties qua data in het verleden liggen of alleen nog in de heel nabije toekomst. Ik weet niet wat er gebeurd als t cadeau verloopt, voor ik m geboekt heb, dus neem ik dat risico maar niet. Kortom... ruimere opties qua beschikbare data...

Wellantcollege

Bram van der Waals

Leuk dagje uit.

Aanbod nog groter maken.

Peter

Goede ideeën en makkelijk bestel proces

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijker info over hoe het proces precies verloopt

Fox

Leuke korting

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Het is omslachtig dat je niet direct 2 tickets met 50% korting kunt bestellen.
Ook ontbreekt heldere informatie over de vervolg procedure.

Maarten

Vliegen bij het leukste vliegbedrijf van Nederland, Sky Service Netherlands, wie wil dat niet?

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Iedereen aanbevelen om te vliegen bij Sky Service Netherlands?!

Sorry, ik vind het niet heel bijzonder. Het is wel leuk dat jullie een gavarieerd aanbod aan uitjes hebben

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Het proces van inwisselen van de voucher voor een andere voucher die ik dan weer moest inleveren bij het uitje samen met mijn gekochte ticket, was wel een beetje omslachtig en ik vraag me af of dat... Het proces van inwisselen van de voucher voor een andere voucher die ik dan weer moest inleveren bij het uitje samen met mijn gekochte ticket, was wel een beetje omslachtig en ik vraag me af of dat bij iedereen goed gaat