Doenkado

7.6/10
7.6/10
7.2/10

Simons

Voor ons niets extra's, hadden verwacht onze voucher rechtstreeks te kunnen inwisselen. Veel extra gedoe !

Makkelijk maken

G

Gunstige prijs

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Inwisselen van meerdere kortingskaarten is een probleem omdat je elke keer naar betaling , doen etc , gemakkelijk is dan hoeveel kortingskaarten wat men heeft dan invult , heeft toch wel een half... Inwisselen van meerdere kortingskaarten is een probleem omdat je elke keer naar betaling , doen etc , gemakkelijk is dan hoeveel kortingskaarten wat men heeft dan invult , heeft toch wel een half uur 3 kwartier geduurd om dit uit te vinden

Astrid Poot

Kiezen wat jezelf leuk vindt

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Geen idee, we hebben alleen een voucher bestelt via Tintelingen en deze is nog even houdbaar

via Vrijwilligers werk ontvangen

Geen idee

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

nogal een gedoe om uiteindelijk een e-ticket te krijgen van is wat je wilt gaan doen

Nico

Het is wat anders dan anders

Geen iedee

Jaartje wachten

Niets, maakt t omslachtig: kopen bij ing, code invoeren bij doenkado, om weer een nieuwe code te krijgen voor bij de werkelijke aanbieder die dit jaar al vol zit dus volgend jaar pas uitje kan doen!

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Up to date info vermelden!! Het uitje dat ik bestelde zit dit jaar al vol dus kan volgend jaar pas. Daar koop ik geen uitje voor om een jaar te moeten wachten.

Noor van Strijp-Lockefeer

Gevarieerd aanbod

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Nog meer natuurbelevingen in aanbod

Jesse

Wat niet?

Niks

Bert v.d. Kraats

Leuke uitstapjes

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding...

Fam.Beukhof

Leuke aanbiedingennvt