Doenkado

7.6/10
7.6/10
7.2/10

Tuinen van Appeltern

De ervaring van iets nieuws

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Herinner mail vd resering sturen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Beter communiceren met Zilvermeeuw vaartochten. Ons kaart was excl. Koffie met gebak volgens de medewerkers. Maar jullie bieden het aan inclusief.

Deniz van der Tuin

Leuke kado's

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik ken jullie via Vrienden Loterij alleen ging het daarbij volgens mij niet helemaal goed met de code.

G.ter Harmsel

??? Er zijn meerdere aanbieders van workshops

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Kon niet anders meer selecteren dan een natuurfoto work shop in de Amsterdamse waterleiding duinen. De overige staan wel in een lijst, maar bij het boeken zag je alleen deze workshop.

NP

Actief uitje

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Het systeem vanuit de ING-punten naar daadwerkelijk boeken kost best veel tijd. Vervolgens zelf de aanbieder zoeken en er afspraken mee maken, kost ook veel tijd.

vluchtelingenwerk Nederland

Leuk uitstapje die je zelf kunt kiezen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

zorgen dat er in iedere provincie iets te kiezen valt

Jacq

Voor elk wat wils

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik kreeg een bon van 50 euro om een boottocht te maken in de Biesbosch. Deze kost dus 50 euro. De kosten waren 39 .95
Nu dus 10 euro over. Biedt de bon aan voor 40 euro!!.

I Jansen

?

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Beter aangeven wanneer je het uitje kan doen. Marker wadden staat "het gehele jaar" maar dit blijken slechts een beperkt aantal dagen in het weekend te zijn. Bon inwisselen kan niet via de website... Beter aangeven wanneer je het uitje kan doen. Marker wadden staat "het gehele jaar" maar dit blijken slechts een beperkt aantal dagen in het weekend te zijn. Bon inwisselen kan niet via de website daar dus ben nog steeds aan het wachten op een bevestiging. Maar weer een keer achteraan bellen. Zo blijf je bezig.

Gemeente Amsterdam

Geen idee