Kwaliteit
Bereikbaarheid

12345

Overzichtelijke website .Eenvoudig bestellen.

Beste,
Dankuwel voor deze review.
Wat prettig om te lezen dat u onze website als overzichtelijk en eenvoudig ervaart.
Met...
Beste,

M de wit

Mijn ervaring is dat het allemaal netjes afgeleverd is en dat het allemaal goed past

Beste Paul en Marion,
Hartelijk dank voor deze review.
Fijn om te lezen dat u alles als netjes heeft ervaren. Ook prettig natuurlijk dat het gewoon goed past.
Veel plezier gewenst van uw...
Beste Paul en Marion,
Hartelijk dank voor deze review.

Janine

Super vriendelijke mensen en goede service! Had 2 keer staaltjes gevraagd . 1 x van horizontale lamellen en stof omdat ik noet orecies wist wat ik wilde. Was geen enkel probleem. Top. En netjes... Super vriendelijke mensen en goede service! Had 2 keer staaltjes gevraagd . 1 x van horizontale lamellen en stof omdat ik noet orecies wist wat ik wilde. Was geen enkel probleem. Top. En netjes thuis bezorgd

Beste Janine,
Beste Janine,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u ons als super klantvriendelijk ervaart. leuk ook om te lezen dat u door middel van onze gratis kleurstalen een mooie keuze heeft kunnen maken.
Nogmaals bedankt.

Karel

Makkelijk te bestellen en levering binnen afgesproken tijd gelukt ondanks corona problemen. Alles prima aangeleverd.

Beste Karel,
Dankuwel voor deze mooie inhoudelijke review.
Beste Karel,
Dankuwel voor deze mooie inhoudelijke review.
Wat fijn om te lezen dat bestellen bij ons via de website een eitje is. En ja, ondanks het coronavirus leveren wij nog steeds binnen de afgesproken tijden. Leuk dat u dat via deze review aan ons teruggeeft.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe sneeuwwitte jaloezieƫn.

drijver

Is goed

Beste familie Drijver,
BEdankt voor deze review.
Prettig om te lezen dat u winkelen bij ons als goed ervaart.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie.
Met vriendelijke...
Beste familie Drijver,
BEdankt voor deze review.
Prettig om te lezen dat u winkelen bij ons als goed ervaart.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie.

Pm

Zeer goed

Beste Ella,
Beste Ella,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u onze diensten en producten als zeer goed beoordeeld. Dat is voor ons natuurlijk altijd zeer prettig om terug te ontvangen.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe vitrage.

Stijns

Vriendelijke mensen aan telefoon. Levertijd is zoal afgesproken. Nu 3 keer iets besteld. Telkens alles top ontvangen en goede kaliteit.

Beste familie Stijns,
Beste familie Stijns,
Dankuwel voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u nu 3 x bij ons heeft besteld en dat het alle keren keurig optijd en helemaal naar wens is geweest. TOP.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot snel!

CeesKiene Procesmanagement

Duidelijke website, praktisch in het gebruik

Beste Cees,
Dankuwel voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat onze dagelijkse inspanningen voor een hanteerbare en duidelijke website ook zo wordt ervaren. Dank daarvoor.
Veel...
Beste Cees,

Koelewijn

Mega tevreden! Ik werd telefonisch goed geholpen naar het vinden van de juiste afmetingen en kleuren.

Beste Amanda,
Beste Amanda,
Dankuwel voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat het telefonische advies door onze stylistes zo wordt ervaren. Dat is natuurlijk altijd prettig om terug te lezen in een review.

Sonja

Prima levering!

Beste Sonja,
Dankuwel voor deze review.
Fijn om te lezen dat u het op deze manier kunt samenvatten.
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.
Met vriendelijke groet, Ronald |...
Beste Sonja,
Dankuwel voor deze review.
Fijn om te lezen dat u het op deze manier kunt samenvatten.
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.