Kwaliteit
Bereikbaarheid

Fijn geholpen bij het kiezen van de juiste raamdecoratie

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Anoniem, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening bij het maken van een keuze zo waardeerd. Dat is natuurlijk erg fijn. Veel plezier... Beste Anoniem, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening bij het maken van een keuze zo waardeerd. Dat is natuurlijk erg fijn. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Natalie Moolenaar

Top product, zeer goed ingepakt maar makkelijk te openen. Montage heel goed zelf te doen. Zijn zeer tevreden over het product, de levering en de service.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Natalie, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze manier van werken u erg bevalt. Dat is natuurlijk waar wij elke dag ons best voor doen. Veel plezier... Beste Natalie, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze manier van werken u erg bevalt. Dat is natuurlijk waar wij elke dag ons best voor doen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Enya

In een woord super! Hele mooie raamdecoratie voor in verhouding weinig geld. Makkelijk besteld en ze geven een goede update over de levering. Wij zijn super blij met onze aankoop

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Enya, Wat een ontzettend leuke review! Heel leuk om te lezen dat onze producten en werkwijze u goed is bevallen. Wij hechten hier veel waarde aan. We wensen u nog veel plezier van uw... Beste Enya, Wat een ontzettend leuke review! Heel leuk om te lezen dat onze producten en werkwijze u goed is bevallen. Wij hechten hier veel waarde aan. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Hillie

Vriendelijke behuplzaam

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Hillie, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te ltezen dat u winkelen bij onze dienstverlening als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren. Wij doen elke dag ons best om elke klant... Beste Hillie, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te ltezen dat u winkelen bij onze dienstverlening als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren. Wij doen elke dag ons best om elke klant 100% naar tevredenheid te helpen en of adviseren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Makkelijk systeem om te bevestigingen en ziet er erg mooi uit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Iris, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat de montage makkelijk was. Het resultaat telt natuurlijk. Wij zijn dan ook erg blij dat u ze mooi vind. Veel plezier gewenst van... Beste Iris, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat de montage makkelijk was. Het resultaat telt natuurlijk. Wij zijn dan ook erg blij dat u ze mooi vind. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot ziens. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Johanna udema

Snelle levering en prima kwaliteit zeer klantvriendelijk en snelle reactie bij vragen per mail .

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johanna, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met ons. Een betere samenvatting in een review kunnen we niet wensen. Nogmaals bedankt. Veel... Beste Johanna, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met ons. Een betere samenvatting in een review kunnen we niet wensen. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Linda

Super mooie kwaliteit, makkelijk te bevestigen en snelle levering!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Linda, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit goed bevalt. De montage hebben wij echt zo makkelijk mogelijk gemaakt zodat echt iedereen dit moet kunnen... Beste Linda, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit goed bevalt. De montage hebben wij echt zo makkelijk mogelijk gemaakt zodat echt iedereen dit moet kunnen doen. Bedankt nogmaals. Met vriendelijke groet, Ronald | doehetbudget.nl

Goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Duidelijke site, goede uitleg omtrent maatvoering

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u winkelen bij ons als eenvoudig heeft ervaren. Dit is voor ons echt een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse... Beste Rene, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u winkelen bij ons als eenvoudig heeft ervaren. Dit is voor ons echt een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse werkzaamheden. Fijn ook om te lezen dat u onze prijs kwaliteit verhouding dik in orde vind. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie gewenst. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl

Annelinde

Super service en top kwaliteit!
Wij hebben bamboe jaloezieën besteld, deze zijn echt van top kwaliteit en dat straalt het ook uit.
Naar eigen toedoen is er bij ons in de eerste week dat...
Super service en top kwaliteit!
Naar eigen toedoen is er bij ons in de eerste week dat we de gordijnen hadden een ongeluk gebeurt binnenshuis. Er waren daardoor beschadigingen ontstaan aan de jaloezieën waar we voorheen juist heel blij mee waren.
Ik heb gevraagd naar de mogelijkheden bij doehetbudget.nl en wij hadden geen betere hulp of service kunnen krijgen. We zijn tot een overeenstemming gekomen die boven verwachting was en doehetbudget heeft ze weer gerepareerd als nieuw. Zelfs toen er bij de bezorging van een andere partij iets mis ging hebben ze weer laten zien hoe top hun service is door verantwoordelijkheid te nemen, goed te communiceren en de situatie uitstekend op te lossen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Annelinde, Heel erg bedankt voor deze review. Wat super leuk om te lezen dat u mijn service en manier van communiceren zo op prijs heeft gesteld. Zelfs toen er zonder ons toedoen een... Beste Annelinde, Heel erg bedankt voor deze review. Wat super leuk om te lezen dat u mijn service en manier van communiceren zo op prijs heeft gesteld. Zelfs toen er zonder ons toedoen een ander probleem was ontstaan. Nogmaals ontzettend bedankt en veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Ik hoop van harte dat de hond er nu van af blijft :) Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Heel goed

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cora, Dabkuwel voor deze duidelijke review. Fijn om te lezen dat u ons zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk erg belangrijk. Veel plezier gewenst met uw nieuwe... Beste Cora, Dabkuwel voor deze duidelijke review. Fijn om te lezen dat u ons zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk erg belangrijk. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl