Jh horsten

Heel goed en professioneel geholpen.

De Stoffenbeurs

Heel goed en fijn contact!!

Mijn eerste keer ooit dat ik een lening heb afgesloten is helaas bijster slecht bevallen;
Telefonisch wordt er beloofd dat contracten binnen enkele dagen in orde kunnen worden gemaakt.
In...
In de praktijk blijkt dit totaal niet waar te zijn.
Er worden documenten ten behoeve van een aanvraag vergeten op te sturen, waarmee een aanvraag wordt vertraagd.
Officiële identiteitspapieren worden, zonder pasfoto en BSN-nummer onzichtbaar te maken, naar een bank verstuurd. (Een overtreding van de wet AVG.)
Kredietbedragen worden verkeerd geïnterpreteerd/verkeerd genoteerd/(opzettelijk?) verkeerd doorgegeven waardoor je ineens meer dan €1000 meer leent dan besproken.

hoewel mijn ervaring uiteindelijk maar anekdotisch bewijs is, zou ik een ieder afraden om gebruik te maken van het aanbod van diensten van dit bedrijf.

Dtv Cars

Correct snel en netjes geregeld

Eatingpoint

Ik ben blij met de bedrijf. makkelijk, snel en vriendelijk. dankjewel voor moeite

R. Ekhart

Je wordt geweldig duidelijk en snel geholpen!

Stef

De kredietbank doet wel een lening accepteren en de bank wijst alsnog af.. Slechte controle!!