Michel van Wijk

Het duurde allemaal veel te lang. Moest om de haverklap stukken aanleveren. Zoveel dat ze zij mij nu van haver tot gort kennen. Ik stond bijna op het punt om ermee te stoppen en ergens anders een... Het duurde allemaal veel te lang. Moest om de haverklap stukken aanleveren. Zoveel dat ze zij mij nu van haver tot gort kennen. Ik stond bijna op het punt om ermee te stoppen en ergens anders een krediet aan te vragen.

Reactie DMF Krediet:

goedenavond, vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Helaas hebben wij niet in de hand wat de banken voor extra stukken en toelichting zij willen. Het komt vaak voor dat de banken toch... goedenavond, vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Helaas hebben wij niet in de hand wat de banken voor extra stukken en toelichting zij willen. Het komt vaak voor dat de banken toch verduidelijking willen of extra informatie.
ik hoop dat u veen plezier heeft van uw lening.

Ab Bom

Duidelijke informatie en wat allemaal te doen. Reageert snel en telefonische contacten prettig

Rasko Georgiladakis

Als erg fijn. Snel, heel betrokken met nieuwe ideeën. Genoeg contact, niet te veel maar ook niet te weinig.

automobielbedrijf gc vorstenbosch

Super