Lorenzo Muis

Top bedrijf. De mensen zetten zich dagelijks voor je in! En blijven hun best doen het beste naar boven te halen

Bilgic

Zeker aan te bevelen, ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ze proberen alles om je te helpen.
Ik ben zeer tevreden.

Marianne

Goed, snel lening voor mijn auto geregelt

H in t veen

Zeer teleurstellend, liegen, en onbeschofd

Reactie DMF Krediet:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wij betreuren uw ervaring en zouden erg graag uitzoeken wat er gaande is/was, echter kunnen wij uw gegevens niet terug vinden in onze database. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen oplossen?
Mandy van Team DMF krediet

John Jacobs

Zoals al eerder ervaren. Makkelijk, behulpzaam en snel.

Leander

Ik heb dit bedrijf benaderd om geld te lenen voor een auto, Ik heb 5 mensen gesproken in totaal. En iedereen zegt wat anders! Een zegt dat het goed is en dat ze me terug belt de andere zegt dat ik... Ik heb dit bedrijf benaderd om geld te lenen voor een auto, Ik heb 5 mensen gesproken in totaal. En iedereen zegt wat anders! Een zegt dat het goed is en dat ze me terug belt de andere zegt dat ik niet genoeg inkomen heb en het blijft zo door gaan 4 dagen lang. Vandaag heb ik gezegt ik ga wel naar een ander bedrijf want dit kan gewoon niet. En de persoon van vandaag zei ja we hebben het heel druk. Dus ik ga geen moeite doen voor een lening van 4.000