2016 beoordelingen

SASKIA GAEREMYN

Heel goed

Super service

Joke Elst

Heel klantvriendelijk en snelle levering! Soms krijg je een verassing bij je bestelling super leuk!

Snelle levering en soms een verrassingsstaaltje

lenoir sylvia

Tp^

heel overzichtelijk

gee,

Mirose

Steeds perfecte service!

Goed overzicht

Betaling met creditcardtransacties verloopt niet vlot

Valerie Claessens

Top producten en top service

Snelle service

Annick Govaert

Vlotte service

Vlotte levering

Heel content over

Greet Dyckmans

De actie van RainPharma van 21/03/22 was geweldig en ook de service ivm het foutje in mijn pakje was top. Zo snel en correct opgevolgd, ik ben fan! Super dankjewel ook voor de verrassing van de... De actie van RainPharma van 21/03/22 was geweldig en ook de service ivm het foutje in mijn pakje was top. Zo snel en correct opgevolgd, ik ben fan! Super dankjewel ook voor de verrassing van de tasjes :-) :-) :-) weer wat nieuwe producten om uit te testen.

Snelle opvolging en levering. Heel vriendelijk en klantgericht als er iets ontbreekt bij de levering.

Niet echt verbeterpunten, een product te kort of niet op voorraad, het zijn zaken die kunnen gebeuren.

Mary Van der Putten

Top

Professionele begeleiding en super vriendelijk.

Ingrid Schuyten en Rudi Theunis

Ik heb al een paar keer bij jullie een bestelling geplaatst, zonder problemen. Dit keer heb ik er vrij lang moeten op wachten ( 12 dagen) , en er zat 1 item te weinig in de doos , nl . maar 1... Ik heb al een paar keer bij jullie een bestelling geplaatst, zonder problemen. Dit keer heb ik er vrij lang moeten op wachten ( 12 dagen) , en er zat 1 item te weinig in de doos , nl . maar 1 verpakking maissoep, terwijl ik er 2 heb betaald. Zou U dit 'ns kunnen nakijken aub? Alvast beda,kt.

Overzichtelijke webshop

Sneller leveren en niets vergeten in de doos te doen, of mss uitleg waarom iets er niet bij is.

Alexander

Goede kwaliteit van producten

snelle diensten

puntensysteem voor trouwe klanten met evt bijhorende getrouwheidskorting